Eski erkek arkadaşımı daha çok sevdim dedim diye ayrıldık ve olanlara bakın?

Ayrılık konuşması yapacak gibiydi işte seni üzmek istemiyorum falan bende dedim ne üzüleceğim eski sevgilime üzülmemişim ve 15 gündür defoldu gitti çok damarıma bastı. Dün eşyalarımı istedim, 5-6 saat konuştuk. Alttan almadım hatta kendini mükemmel sanıyor diye eksiklerini de söyledim çirkinleşmeden. Benden soğuduğunu ve sevgisinin bittiğini söyledi canımı acıtır gibi. Bende bir daha ölün ölüme dedim eşyaları çöpe at dedim. İyi geceler diledi. Sabahtan beri mesaj üstüne mesaj yazıyor arıyor eşyaları elden verip konuşacakmış benimle. Çok anınız varmış falan ısrar ısrar. tek kelime bile yazmadım açmadım açmayacağım. Gururumu nasıl korurum ne yapmalıyım?

Eski erkek arkadaşımı daha çok sevdim dedim diye ayrıldık ve olanlara bakın?
Cevapla