Birileriyle konusmak iyi geliyor obur turlu yalniz hissediyorum kimse yok etrafimda?

Burdan biriyle konustum 2 senedir falan is ciddiye binince kactim ben sadece konusmak istiyorum neden bulusalim edelim diyolar

Birileriyle konusmak iyi geliyor obur turlu yalniz hissediyorum kimse yok etrafimda?
Cevapla