Daha önce erkek arkadaşın oldu mu diye soran erkek bu soruyu neden sorar, niyeti nedir?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Eğer erkek arkadaşın olduysa muhtemelen birliktelik yaşamışsındır o yüzden eğer ikinci elsen ben yoluma devam edeceğim diye soruyor.
Tamam ama ben ona pek erkek arkadaşım olmadığını falan söyledim yani ben pek o tür şeylere bulaşmadım dedim ama şöyle bir durumda var ki bu devirde hemen hemen her kızın erkek arkadaşı oluyor ve geçmişinde erkek arkadaşı olan arkadaşlarım başka erkeklerle evlendi yani
Ben sana sorunun cevabını verdim gerisi seni ilgilendirir.
Yani ayrıca ben anlamadım daha önce erkek arkadaşı olan kızlar ikinci el mi oluyor bu nedir ya biz televizyonmuyuz cep telefonu muyuz biz eşya değiliz ki
Lan adama sormamışsın gelip burada bize soruyon borunu da bize öttürüyon git onu sevdiğin adama söyle.
O zaman cevaplamasaydın seninki de nasıl bir dengesizlik
Ben zaten sorunun cevabını verdim sen uzattın.
Öküz altında buzağı arayan bir kız daha...
Kızların niyeti bozuk. Herşeye kuruntu yapmak var özellikleriniz arasında.
Ne alaka ya nedenini soramaz mıyım merak ettim
Art niyetli bir durum olduğunu söylesem inanacak mısınız?
Bilmem yorumları ciddiye alıyorum genelde çünkü yetişkin insanlara yalanı yakıştıramıyorum
Ben de bu durumu kendinizin analiz etmesi gerektiğini düşündüğüm için özellikle vurguladım yanıltmayı.
Tamam ben şöyle düşündüm benden hoşlandı ve merak etti daha önceden sevgilisi kesin olmuştur güzel
Bir kız diye düşünmüş olabilir ben de pek erkek arkadaşım olmadığını, o işlere pek bulaşmadığımı söylediğimde şaşırdı çünkü güzel bir kız onu nasıl rahat bırakmışlar ki diye şaşırmış olabilir çok mu masumane düşündüm acaba bilmiyorum belki de benden faydalanmak için de sormuş olabilir daha önce sevgilisi olduysa kesin bir şeyler yaşamıştır eğer olduysa ben de bununla yatakkk düşünürüm falan diye
Bakire bir kız arıyor olamaz mı? Ya da öylesine sormuş olamaz mı? Ya da sizin ikili ilişkilere nasıl baktığınıza dair bir merakı olamaz mı? Ya da konuyu buradan açıp hayatınızda biri var mı, varsa bunu öğrenmeye çalışmış olamaz mı? Erkekler düz mantıktır, eğer sorduysa altında buzağı yoktur.
Hala var mı bu soru erkek arkadaşı olmayan kaldı mı ayrıca kendinin kız arkadaşı olmamış mı
Ya gerçekten bu Tür erkeklerin böyle düşünmesinden geçmişi araştırmasından yani nefret ediyorum sizene kadının geçmişinden ya adı üstünde geçmiş gitmiş o geçmişte sen yoktun ki dolayısıyla seni ilgilendiren bir konu da yok. Ayrıca öğrenip ne yapacaklar haydi kadın bi şeyler yaşadı diyelim o kadını kullanmaya mı çalışacaklar sanki kadın ahhmak mı bunun farkında olmayacak mı o erkeğe izin mi verecek? Yani bir tek kendileri Zeki, bir tek kendileri akıllı zaten bence kimseyi kullanmaya çalışmasınlar az adam olsunlar ay bu ne ya vallahi sinirlendim sanki bir de kendileri sütten çıkma ak kaşık ne b. klar yiyip yiyip sonra bakirre kadın ararlar resmen okuzzzluk değil de ne?
Şişmişsin daha içini dökersin bu konu ile ilgili
Hiç kimse ile bir münasebeti olmayana lafım yok ama erkek kadın onlara saygı duyarım kendi yaşamamış yaşamayan biri olsun diye istemesine bir şey demem ama yiyip içip gezip sonra yok şöyle olsun böyle olsun diyenle aynı görüşte değilim bir de dediğin gibi geçmiş değil şu an önemli
merak etmiştir
olamaz mı?
Neden merak ediyor peki kötü niyetleri mi var
bilmem ki neden kötü niyeti olsun ki
bazı erkekler geçmişe takıntılıdır
Neden geçmişe takıntılı oluyorlar ki
bilmem
Amannn yaaa
Sevgili olmak istiyor
Nasılll yaniii
Webcam açtırmaya çalışıyor sürekli bunu neden yapıyor
Wepcam ne alaka ki
Seni yollu sanmış galiba
Her erkek soruyor böyle sorular diyorlar
Yani öyle sanıyorlar belki seni kullanırlar.
İyi de ben bişeyler yaşamadım daha önce bir erkekle yaşamayı da düşünmüyorum evlenene kadar
Bence de en mantıklısı öyle diyenler olsa engelle direk.
olmamışsa terslik vardır zaten
Yooo, olması şart mı?
Benim pek erkek arkadaşım gerçekten de olmadı yani
hiç mi bir erkek arkadaşın olmadı? Evet olması şart. Sağlıklı bir kadının erkek arkadaşının olması ve duygusal bir şeyler yaşaması şart
Gayet sağlıklıyım ben çok şükür
o zaman en azından bir çocukluk aşkın, bir lise maceran olmuştur. En azından kantinde sıra beklerken bakışmışlığın vardır. Sıradan bir arkadaşınla daha sonrasında flört etmişsindir.
Erkekler kandırıkçı zaten ayrıca olması şart değil. Adam gibi biri olur onla devam edersin çeşit çeşit olması saçma
@Elmayanak01 işte sağlıklı birey olmaktan kastım bu. Biri olur ömür boyu devam eder. Sen ergenliğini yaşayamamışsın ki daha
Ya tabi illa ki flörtleştiğim insanlar oldu o kadar da değil beğendiğim, hoşuma giden erkekler oldu konuştuğum erkekler oldu
Ergenlikle ne alakası var sen olgunsun da ne olmuş ne biliyorsun? Kadınları görüyorum hep hayal kırıklığına uğruyorlar sen kimsenin ilki olmak istemiyorsan olma her erkek senin gibi değil.
illa sevişeceksin diye bir şey yok ama sağlıklı bir kadın erkeğe ilgi duyar, göz ucuyla bakar, konuşmak ister. Bahsettiğim şey de bu zaten
Tamam işte onları yaptım ben :)
@Elmayanak01 ilkten bahsedelim. Arka delikten, ağızdan istediğini yapar sonra da ben namusluyum diye kendisini satmaya çalışır. Daha el ele tutuşmasını bilmeyen kadınla da kusura bakma yapamam arkadaş. Erkeğin ruhunu okşamasını bilen, erkeğin karakterinden anlayan kadınlar değerlidir. Senin gibi amazon ormanını ne yapayım? İlk olunca ne olacak? Çok kızın ilki oldum ve hepsi pişmanlık oldu. Nerede tecrübeli bir kadın görürsem onunla da mutlu oldum.
Sizin bacağınızı, kıçınızı düzeltmekten sevişilmiyor ki
elma yanak arkadaşımızın gelişimi tamamlanmamış bu yüzden. Kadın ve erkek ruhları tamamlayıcıdır. Birbirlerini tamamlar. Bu arkadaşımız ise ya kullanılırsam diye düşüne düşüne altın çağlarında pörsümüş :D
Seninle olan kadının kadınlığı yoktur. Şu yazdığın laflar mağaradan yeni çıkmış ayının lafları. Bir kadın bir erkekle sevgili olmadj diye hiç bir erkekle iletişime geçmedi sanıyorsun keltoş kafa. Ben konuştuğum yüz yüze ne kadar erkek varsa hepsi can alıcı şekilde baktı üstelik olgunlardı. Senin seçimlerin yanlış onları gözden geçir. Zaten ilkiyim diye başka erkeklee arkadan veren birileriyle olmuşsun biraz erkeklik gururun olsun ama o da yok.
@Elmayanak01 keltoş demek bir hakarettir. Mahkemede görüşürüz. SS aldım ve avukatıma attım. Sizin gibi birisi ile aynı seviyeye düşmeyeceğim. Bir insanın dili onun kalitesini belli eder. Lütfen gidip kendi kalitesizliğinize uygun yerlerde konuşun lütfen.
Tamam lütfen sakin olalım arkadaşlar problem yok
Yani ben beyefendinin de hanımefendinin de yani ikinizin de ne demek istediğini anlıyorum herkes kendisine göre haklı arkadaşlar problem yapmayalım
Farklı görüşlere sahip olabiliriz hepimiz farklı bireyleriz sorun yok
yoo ben sakinim. Düşüncelerimden dolayı bana saldıran birisi ile karşı karşıyayım. Ben muhatap olmam bu saatten sonra, küfürle küfür ederek cevap verip de uzatmıyorum. Mahkemede ifadesini verir artık kendisi
Keltoş kafa nasıl kudurduysa beni hiç görmediği halde kafasında hakkımda kuruntular edinip yazmış. 😂😂😂
O kadar canım ki sevgisiz kalıp sadece zevkine arkadaşlıklsr ilişkiler kurmuşsun bu hayatta içinde bir yara var o yaraya dokunana saldırıyorsun. Senin sevenin bile yok sen ona yan benim için hayat devam ediyor ya senin için?
@Elmayanak01 keltoş olmaktan mutluyum ayrıca sevgiden bahsediyorsun ya. Senin gibi seviyesizlerin seviyesizliğine inmediğim için her türlü seviliyorum. Seni muhatap alarak kendime saygısızlık yapamam. Bunun da ekran fotosunu çektim. Tekrarlanan hakaret oldu. 60 70 bin TL tazminat alırım senden tahminimce. Paramı ayırmazsan icra ve sonrasında da hapis gelir haberin olsun. Davayı çekersem de kamu davasından yargılanırsın.
Ailene ne hesap vereceğini artık sen düşün ve bir daha muhatap olma
Avukatına bana pörsümüş dediğini de göster ondan sonra hak verir öyle dememe merak etme sen. İstek felan da atmışsın. Hakaretlerini kendine sakla.
@Elmayanak01 istek atmadım sadece elim çarptı sonrasında geri çektim zaten hemen.
Her erkek soruyor bunu
Neden soruyorlar ya ne kadar geçmişe meraklılar
Erkekler de ilk olma arzusu çok var
Ayyyy inanamıyorum yaaa gerçekten kendileri her şeyi yaşasın yaşasın sonra bakirrre kadın arasın
Evet doğru dedin. Erkek bir de istediğini alınca gidiyor bu gerçekten üzücü. Kadını sevmeyi öpmeyi bilmiyorlar.
Amaaan biz de evlenene kadar kimseye yüz vermeyiz öyle kendimizi gidip başkasına teslim etmeyiz yani onlara istediklerini vermeyiz olur biter sjskdkd
Bunu en son sordugum kızın memelerini morarttim
Tamamm ama ben ona pek erkek arkadaşım olmadığını açık ve net bir şekilde söyledim
Aferin birde anlatıyor
@Elmayanak01 kotu bir şey mi
@seraaapppp0 benimki sevgilim var demisti ve ilk emdigimde henüz ayrilmamislardi. Sifir şaka.
Cünkü geçmişini artırıyor kendine yer arıyordur...
Nasıl yani biraz daha açar mısınız
Bunu diyip olmadıysa olabilirim diyeceltir ya da sana daha yakın olmak için bilgi topluyordur kıskancdır dır dır dır ya da masumca bir soruda olabilir ben bile kararsız kaldım tanımadıgım halde gözler üzerinde güzel kız olamak bu olsa gerek
Yani
Bilmiyorum ki ben de bi anlamadım
Kim bu densiz soruyu soran gizemli şovalye😁
boş ver işte bir erkek 😂😂😂😂
😉😉😉😉😉😉😉😉Erkek haaaa
Aynen 😃😃
Senin aklına ilk gelen fikir neyse odur
Sizin aklınıza ne geldi
Bir erkeği en iyi bir erkek tanır olumlu gelmedi sorusu
Yani kötü niyeti mi var
Bunu bilemeyiz serap ama bir sürü ihtimal var bu soruyu sormasın da ama
İhtimaler den birini değerlendir
Yani mesela sizi takip etsem daha net açıklayabilir misiniz bana bu konuyu
Olur peki
O sorunun arkasında başka sorular var çünkü
Mesela ne gibi sorular var?
Yakınlaşma yaşadınız mı bakire misin bilmem ne
Kendisine ne ki bunlardan peki
Onun işine gelir bunları yapmış olman
Nasıl yaaa eğer yakınlaştıysam daha önceki hayatımda o da mı benden faydalanmaya çalışacak?
Devir o devir neden şaşırdın
Ama ben pek erkek arkadaşım olmadığını söyledim eee bu durumda ne düşünecek
Pek inandırıcı gelmemiş olabilir ona
Aman ya banane ben yalan söylemem benim gerçekten de pek erkek arkadaşım olmadı inanıp inanmamak ona kalmış kimseyi zorla inandıracak değilim
Orası aranızda tabiki ama uzun sözün kısası sorma nedeni bu
Anladım peki gerçekten pek erkek arkadaşım olmadığına inanmışsa böyle düşünmez mi? Yani sizin söylediğiniz gibi düşünmesine engel olur mu bu durum
Tabiki engel olur ama sadece düşünmesine engel olur diğer türlü her erkek gibi oda belli sınırlar içerisinde yakınlaşma ister
Yani zaten onu her erkek istiyor istemeyen erkeğe anormal gözüyle bakıyorum ben çünkü erkekler gerçekten dayanamıyor böyle şeylere erkeklik hormonları gereği
Normal karşılıyorsan sorun yok demektir onun sorma amacı sadece ne kadar ileri gidebileceğini öğrenmek veya senin ne kadarına izin verdiğini öğrenmek
Bişiler yaşadın mı diye
Nasıl gerçekten miii
E yani hayatım
Eee herkesin erkek arkadaşı oluyor geçmişte ama sorması saçma değil mi
Saçma da
mesaj atiyim mi bu konuda sana
Sence Ari nedir?
Yani sence ne
Soruyu ben sana soruyorum sene banamı 😂😂😂
Senin sevgilin kocan erkek arkadaşın hepsi benim 😂😂😂
Merak etmis olsa gerek
Sorunun cevabını Öğrenmek için
Olmadığını düşünüyorsa bu devirde……
Aynen yaa anlamıyorum bu erkekleri ayrıca daha önce erkek arkadaşı olan kız arkadaşlarım farklı erkeklerle evlendi yani
Bekaret bile konu olmamalı erkek arkadaşı varsa istediyse olmuştur yani kimse ot gibi oturup onları bekleyemez herhalde
Bencede kesinlikle bu erkekler kendilerini ne sanıyor onlar için ölüp bitip delirmiyoruz ya
Olmamış da olabilir elbette ama olmuş olması da normal. Biz onları kabul ediyoruz ya? Kadınları da öyle kabul edecekler.
Gerçekten inanılmazlar ya kendileri seksse varana kadar her şeyi yaşıyor sonra oturmuşlar bakire kadın arıyorlar sinir oluyorum ua
Sinir oluyorum ya gerçekten adaletsiz bence bu
Kadinlar kabul etmezse arayamazlar. Kadınların da bunu kabul etmemesi lazım. Nasıl olsa bizi her türlü alıyorlar diye isteme hakkını kendilerinde buluyorlar. Ama öyle bir şey yok o zaman kadın da yaşayacak özgürce.
Merak
Niye merak etsin
Geçmişi takıyordur
Sanki erkek arkadaşı olmayan kız kalmış gibi zor bulur
Bende öyle birini istiyorum bulamayız zaten
Ama ben ona pek erkek arkadaşımın olmadığını söyledim
kaç kaç topuklaa
Niye kaçayım ne oluyor yaaa :)
takıntılı kıskanç bi tip arıza çıkarır
Yani burdan kıskanç olduğunu mu anlamam gerek 😂
evet çünkü senin başka erkeklerle ne yaşadığını düşünmüşse kafasında kuruyordur böyle şeyleri.
İyi de ben ona pek erkek arkadaşım olmadı benim pek bulaşmadım ben öyle şeylere dedim
tamam dedin de sonuçta kafasına takıyo yarın bi gün biri selam verse kırk saat hesap verirsin. yorar yani.. neyse senin hayatın. ben sana sadece fikrimi söyledim
Yani kıskanç erkeklere bulaşmayın mı diyorsunuz
e heralde hiç görmüyor musun kıskançların lişkilerini
Görüyorum tabi o tür iliskiler kötü sonuçlar doğurabiliyor
Merak etmiştir.
Neden merak ediyor peki?
Merak?
Sohbet olsun diye