Selammmss ✌️
Flört döneminin hangi yönü, flörtün sevgililikten daha güzel olduğunu gösterir?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

#sosyetic
Selammmss ✌️
Flört döneminin hangi yönü, flörtün sevgililikten daha güzel olduğunu gösterir?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

#sosyetic
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Kâlplerden, gözlerden, gülüşlerden kâlpler fışkırır, midelerden yeryüzünün en güzel kelebekleri uçuşur, akıllardan binlerce sevgi cümlesi geçer fakat dile gelenler sadece bir kaç tanesi olur, yüksek odaklanma olur karşılıklı ve yüzeysellik değil derinlik vardır. Ve elbette çocuksu bi' heyecan, coşku , neşe.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Bence sevgililik dönemi daha güzel. Flört değil de tanıma evresi olarak düşünecek olursak, o zaman daha temkinli ve dikkatli olman gerekiyor karşındaki insana karşı. Öyle de oluyorsun zaten. Ancak bir ilişkin olduğunda ve karşındaki kişiye güvendiğinde daha rahat ve samimi oluyorsun. Heyecanın daha bir başka, kalbinin atışı daha bir hızlı, konuşmalarınız daha özel oluyor.🌼
Başları ve ortaları. Sonlarına doğru iş sevgililiğe gidilir yavaş yavaş yüz göz olunur filan. Herşeye karışmaya başlanır. Geneli bu şekilde :D
Evet sevgililer birbirinin her şeyini incik pinçik etmeye başlar
Sevmediğim şey bana yapılınca tabi lkmvkfdnl
shsjs hiç sevmiyoruz efenim
Teşekkürlerrr beybiiii❤😘
Rica ederim canım 🌸
Benim açımdan bir fark yok.. Hep böyleydim zaten..
Ama flörtken daha ilgili, meraklı, detaycı oluyor sanki insanlar..
Hani sevgililik ve evlilik kıyaslaması gibi..
Hayatımda hiç bu kadar sevgi sözcükleri kullanmamıştım.. 😄
Teşekkür ederim temiz kalplim.. 💚
Rica ederim Sevgili 🖤
Cevap
9Cevap
Aşırı heyecanlı olduğu zaman
sanırım
şefkatli davranması :)) ve ilgili sevgili olunca kadınlar ben daha çok ilgi almalıyım düşüncesine kaplıyorlar
ama flört döneminde öyle değiller
Kaçmamalı kovalamalı tatlı mı tatlı bir zaman..
Sonra flört günlerine özlem duyuyor insan
Yeni tanışma evresi, her mesajda heyecanlanmalar yazışırken gülümsemeler falan😄
evet ya, daha yoğun :D elimden kaçmasın düşüncesiyle kırmamaya çalışanlar falan
Flört candır flörtten sonra sevgililik adımlarında sana değersiz davranmaya daha az vakit ayırmaya başlar gece nedense mesajları durmaz gündüz pırrr.
Kadınlara en büyük tavsiye flört edin sadece. Sevgililik ve sonrası sadece yorucu.
İkisinin arasındaki farkı bilmiyorum desem🙄
Çok masumca derim :) flört dönemi daha çok tanışma evresidir, sevgililik “biz” olduğun evre
Iliskileri kategorize etmek bana dogru gelmiyor. Bir sey ya vardir ya da yoktur.
İlk tanışma zamanı çünkü o insanı tanimaya çalışmak keşfetmek onu çözmeye uğraşmak en keyifli zamanlardir
Flört dönemlerinde evliliği kural haline getiren insanlar pek de bir yerlere gelmezler ama sevdikten sonra bir ömür beraber yaşamak isterler
Sürekli birbirini tanımak adına iletişim içinde olmak bence. Sonrasında yavaş yavaş azalıyor ve monotonlaşıyor.
O ilk heyecanlar, kalp çarpıntısı, etkilemek için yapılan jestler... Uzun ilişkide olan biri olarak ilk zamanları özlemiyor değilim
Evet ya..
Benim için çok bir fark yok ama daha çok ilgili olunuyor o dönemde..
Flörtte yeni moda hic hos bir dönem değil ne oldugun belli bile degil
Rahatsın, istediğini yapabiliyorsun, hesap vermiyorsun :)
Bir kac kişi içinde seçenek olmanın avantajı ne olabılır kı 🤔
bağlanma ve kıskançlık az olduğundan çok rahat dönemdir
Florte de karısabılıyosun sevgılılık ıle fark yok ben degısmm yanı
yalanların sıkıldığı evre tanımak zorunda değilsin ve saatlerce yalan dinliyosun bi dizi izlemek gibi
Şefkatli davranmasi ilgili olmasi tatlı dili o kisiyi elde edince hersey bitmiş oluyor
Bence heyecan kısmı, konuşmalar falan daha hoş.
Heyecan hiç bitmiyor
ben f/b'ciyim , bilemedim şimdi
Rahat rahat takılmak. İstediğini sormak.
ikisinide bilmemek
Atılmak olabilir
Fazla karışmaması mesela çok güzel:)
Bakışma
hiçbir yönü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?