Ne yapmalıyım 3 senedir aynı fakat hiçbiri kalıcı olmadı?

Sürekli sanaldan flört ve sevgili yapıyorum birileryie tanışıyorum telefon bağımlısı oldum ve hiçbiri kalıcı değil kafayı yicem çok alıştım biriyle konuşmayınca kötü hissediyorum şu an kimse yok ve çok yalnız hissediyorum

Ne yapmalıyım 3 senedir aynı fakat hiçbiri kalıcı olmadı?
Cevapla