Sevgilim askeri eğitimde ve aramız biraz bozuk ve soğukluk var ne yapacağımı bilmiyorum?

Bu zamana kadar tartışmaları hep alttan aldım haklı olsam bile özür diledim hep ben aradım hep ben peşinden koştum artık yoruldum askerde olduğunu ve müsait olduğunda beni aramasını benim onu aramıyacağımı çünkü yanlış zamanda aramak istemediğimi söyledim. Ondan ayrılanıyacağımı biliyor ne yapacağımı bilmiyorum artık aramıyorum onun aramasını bekliyorum bugün aradı 3 dakika konuştum normalde 30 dakikadan aşağı konuşmayız ve aşırı soğuktuk ikimizde
Sevgilim askeri eğitimde ve aramız biraz bozuk ve soğukluk var ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla