Evet böyle bir yeteneğim var 😃 Bitmesi gerekiyorsa bitiririm, devam etmenin veya onun üzerine ekstra bir çaba göstermenin hiçbir anlamı yoktur bence. Mesela bir ilişkiyi bitirmek istiyorsam temelli bitiririm. Geriye dönüp de ne yapıyor ne ediyor diye bakmam. Çünkü bilirim ki geriye dönersem kendime zarar vermiş olacağım. Şöyle şekilde devam edebilir, mesela o gerideki kişi benimle aynı noktaya kadar gelebiliyorsa, o kişiye karşı hep bi ümit beslerim. Aksi taktirde olduğu yerde kalıyorsa olmayacağını bilirim. Tecrübeyle sabittir
Aşk konusunda değil bir arkadaşlık konusunda yaşadım bunu. Bitirmem gerekiyordu hem de nedenini asla karşı tarafa söylememem gerekiyordu. Hâlâ bile o arkadaşım nedenini bilmeyip bana soruyor ama bir şey de anlatamıyorum. Sırf bitmesk gerektiği için bitiriyorum
Bitmesi gereken neyse bitiririm. Eksilmektense baştan bir şeylere son vermek daha mantıklı geliyor bana. Duygularımı bir kenara bırakıp yapmam gerekeni yaparım.