Her şeyi erteleyebilir insan, hayatı bile. Hiçbir şey yapmadan ölesiye uyuyabilir. En basit işleri bile sonraya bırakabilir. Hangi işe başlarsa başlasın, yarım bırakabilir.

Her şeyi erteleyebilir insan, hayatı bile. Hiçbir şey yapmadan ölesiye uyuyabilir. En basit işleri bile sonraya bırakabilir. Hangi işe başlarsa başlasın, yarım bırakabilir.

Ertelemediğim hiçbir şey kalmadı. Kendimi dahi erteledim ben. Ölüm sebebim de ertelemekten olacak galiba.
Var mı bu kotu özellikten kurtulmanın bir yolu?
Olumluya çevirmenin bir yolu olabilir. Ivan Gonçarov'un Oblomov kitabını okumalısın mutlaka. Kitabı okurken kendini göreceksin.
Yarım bırakırım
Cevap
2Cevap
Bitiririm
Aslında bitirim ama bazen çok canım sıkılıyor iş uzadığında aman boş ver diyebiliyorum:)
Herkes Oblomov olamıyor. 😂
😂😂😂😂
Bitireceğim diye özellikle çabalamıyorsam genelde yarım kalıyor ya
Moduma göre değişiyor ama yarım bıraktığım çok iş var
Canım sıkılınca bırakırım
Saniyesinde biter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar