Yanınızda olması gereken birisi yanınızda olmadığı zaman daha sonrasında yanınızda olmasının bir anlamı kalır mı?

Selam🍀

Gerek mutlu olduğunuzda gerek üzgün olduğunuzda yanınızda olup sizinle sizin duygularınızı paylaşması gereken kişi yanınızda olmadığı zaman daha sonrasında yanınızda olsa bu bir şey ifade eder mi?

#reda

Güncellemeler
+1 yıl
Kalmıyor😀 Belli bir yer var burada olması gerekiyor ve olmadığı zaman gerçekten daha sonrasında hiçbir anlamı kalmıyor zorluk da olmayınca güzel ya da mutlu günlerde olmasının da bir anlamı kalmıyor kalmıyor yani genel olarak hiçbir anlamı kalmıyor.
Yanınızda olması gereken birisi yanınızda olmadığı zaman daha sonrasında yanınızda olmasının bir anlamı kalır mı?
Cevapla