Hayattan bıkıp usandım, sevdiğim de yok. Şırnak taraflarına tayin mi istesem?

Hayatımin %70 i yalnız geçti ne sevdiğim var ne sevenim arkadaş dost sevgili vb hiçbiri yok askere gidince askerde kalıp uzman olup ilk fırsatta Şırnak o tarflarda tayin isticem şehit olsamda zaten üzülecek pek yok mantıklı mı sizce ne yapcam bilmiyorum valla

Hayattan bıkıp usandım, sevdiğim de yok. Şırnak taraflarına tayin mi istesem?
Cevapla