Bir şeyler olmadığında olsun diye çabalar mısınız yoksa kısmet değilmiş der misiniz?

Ben çok istersem o kişiyi zorlarım elimden geleni yaparım ama hala olmuyorsa nasip degilmiş der yoluma bakarım.
Bir şeyler olmadığında olsun diye çabalar mısınız yoksa kısmet değilmiş der misiniz?
Cevapla