Çok oldu maalesef ilişkilerim neredeyse hep benim pişmanlıklarım ile dolu ilk terk eden taraf her zaman ben oluyorum ama sonra onun yokluğunu farkedip pişman oluyorum cabalıyorum ama ne fayda yapacak bir şey kalmıyor geriye bu sadece ilişkilerim de değil hayatımdada öyle... hayatım bi şarkı olsaydı hu olurdu galiba
Kim kötü huyunu ister ki? Hangi insanoğlu ister kötu bir huyunun olmasını, bu benim huyum değil farkındayım ama bana bir huy gibi kalıcakmış gibi hissediyorum. Içimi en yakanıda bu kişilerin içinde iki tane doğru insan olması iki tane doğru insanla benim istemem doğrultusun da yollarımızı ayırmamız gerisi umrum da değil benim için doğru insanlar değil bu iki insanın vicdan azabını çekiyorum
Hayatımda pek kazanmadım ki kazanmasını öğreneyim. Ama kaybetmesini hem de şahane kaybetmesini öyle öğrendim ki en zengin kazanışlara taş çıkartan bir ferahlık ve gönül açıklığıyla gülerek kaybederim.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Belkide senin icin en iyisi oydu ya sıkma canini vardir her seyde bi hayir
Kaybettik elimizden hiçbir şey gelmedi tekrar kaybetmek istemiyorum o yüzden kaybetmekten korktuğum birisi yoktu ama birisi oluyor gibi inşallah kaybetmem
İdda oynar gibi anlatıyon sende 😧 Kazanmıyorsam kaybediyorsam hiç bulaşmam o insana 🤷🏻♂️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bu soru içimi cız ettirdi 😔 Belki yaşanabilecek şeylerimiz vardı ama ikimizin de hataları oldu ve araya başkaları girdi ve böylece başlamadan bitmiş oldu
Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin, Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin. Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür; Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin
Pozanti tesislerine cok ugradim ama adanaya icine girmedim hiç tir soforu olunca babam sehirlerin sadece tesislerini geziyorum maalesef bi antepi gezdim iskendurunu beleni felan😂