Fikir, akıl, yol gösterin yorumlarınıza ihtiyacım var?

Arkadaşlar 3 haftadır bir kızla neşeli sen sakrar muhabbet sohbet ediyoruz ilgilendiğimiz farkında oda ilgileniyor bu ara üstüne düştüm bugün nasılsın dedm b*k gibi deyince neyin var dedim bişey oda sus emojisi göndermiş benimde Şartel attı diyalog şu şekilde devam ediyor :
ERKEK: sana soru soruyorum emoji gönderiyosun
KIZ: söylemek istemiyor olabilirim belki
ERKEK:bunu bu sekilde söyle ozamna emoji nedir cocuk gibi
KIZ: direk öyle söyleyemedim kırmamak için ama sen su an beni kırdın bana birdaha yazma
ERKEK:bende gerginim gergin oldugum halde sana yazıyorum sus emojisi gönderiyosun sende beni kırdınki böyle tepki veriyorum
KIZ : bir emojimi kırdı seni
ERKEK:evet bi emoji kırdı ciddi bişey soruyorum
KIZ: gergin oldugunu nerden bilebilirim itham etmeden önce söyleseydin seninkimi daha kırıcı benimki mi
ERKEK:kırılırsam kırarım kusura bakma
GÖRÜLDÜ

bundan sonra aksam olunca gittim dm sine Direk özür mesajı attım aramız sogumasın diye

ERKEK : birkaç gündür gerginim stresim var üzerimde bunu sana belli etmemek istedim ama emoji gönderince anlık bi öfke gösterdim kırdıgım için üzgünüm

KIZ: Söylediğin seyi sana hiç yakıstıramadım o yüzden cok üzüldüm balşka biri olsa umrumda olmazdı

ERKEK: hatalıyı farkettim bu yüzden üzgün oldugumu söylemek istedim

KIZ; Peki

ERKEK : benim için değerli birisin

KIZ: sağol konusmak istemiyorum ben artık ufak bir prüzde üzülürsem siliyorum kusura bakma ben haketmedim konusmak istemiyorum yolun acık olsun yazmış ve

instagramda duvarı gizliyken duvarını açmıs story paylasmıs ben o storye hala bakmadım :D

yorumlarınızı bekliyorum amacı ne bunun

Fikir, akıl, yol gösterin yorumlarınıza ihtiyacım var?
Cevapla