şu an şehir dışında halamın yanına tatile geldim. Erkek arkadaşım da şu an bulunduğum şehirde çalışmaya başladı. Ailem kısıtlayıcı olduğu gibi halama emanetim ve kendim başıma bir yere gidemiyorum. Kuzenimle çıkabiliyorum ama bulunduğumuz semtten dışarı çıkamayız. Erkek arkadaşım da benimle tek gezmek ve yemek yemek istiyor. Onun benim bulunduğum semte gelmesi 3 saati buluyor. Onun yakınına gelemeyeceğimi söylüyorum ama o hiç empati kurmuyor. "sen buluşmak istemiyorsun, sen buluşmak istesen bir yolunu bulursun" gibi cümleler söylüyor. Bende buluşmak gezmek isterim fakat ben onlara emanet olduğum için bulunduğum semtten uzaklaşamıyorum. Bu yüzden sürekli kavga ediyoruz. Benim bahane bulduğunu söylüyor. Çocukça davrandığını ona defalarca söylüyorum. Ne yapacağımı şaşırdım artık
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer