Arkadaşlarınla ilişkilerinin yüzeysel olması ve yazmasan yazmayan arkadaşlar?

Arkadaşım yok değil var fakat ya oturduğumuz konum uyuşmuyor ya da birbirimizin önceliği değiliz. Aklına gelmesem 1 senede yazar bazıları cidden bu olay psikolojimi çok etkiliyor. Ben iletişim kurmayı çok severim fakat hayatımda olan insanların ya sevgilisi var ya da arkadaşlıkları 3 4 . Sırada bu durumu nasıl aşacağım?

Arkadaşlarınla ilişkilerinin yüzeysel olması ve yazmasan yazmayan arkadaşlar?
Cevapla