Yazmazsan yazmayan buluşmayan arkadaş çevresi?

Merhaba, benim çevremde bir iki kişi hariç ben yazmasam haftalarca aylarca belkide sonsuza kadar bana yazmıyorlar ben buluşalım demesem kimse buluşalım demiyor bir iki kez benim mesaj atmamla buluşalım diyenlerde bir işi çıkıp ekiyor. Sizce bu kişileri silmeli miyim çünkü bana hergun yazan arkadasimda calisiyor mesgul ama hep yazar bana isteyince oluyormus demek ki
Yazmazsan yazmayan buluşmayan arkadaş çevresi?
Cevapla