Güncellemeler
+1 yıl
Soru güncellendi umarım görüş yazanlar olur
Beni tanıyan insanlar zaten sakin efendi iyi çocuk olduğumu söyler ama tanımayan birisi de yüzün iyi masum efendi olduğunu belli ediyor diyorlar ilginç. Hiç manitam da olmadı. Düşünüyorum kızlar efendi kalbi temiz erkek sevmez. Daha tipim bile belli ediyorsa hicbir kız bakmaz bana diye düşünüyorum
Bunu seni kötülemek için söylememiş, sana iltifat etmiş. Ayrıca kızlar kötü, keko, serseri erkek sever diye bir şey yok. Kötü olan erkekleri seven kızlar var evet ama her kız bir değil, kimisi masum-iyi erkeği sever, kimisi kötü-serseri erkeği. Bu tamamen kızın kendi yapısına bağlı olan bir şey
yok mu gerçekten? O zaman neden bütün karakteri düzgün erkekler yalnız?
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?