Konuştuğu kızlara ilk günden sana gelsem mi diyen erkek? Düşkünlük değil mi bu? Maksadı ne?

Mesela kendisi bi kıza adım atıyor böyle söylüyor ya da kızın teki ona adım atsa yazışmaya başlasalar ona da aynısı yapıyor. Maksat ne? O kızları hemen becerebilceğini mi düşünüyor cidden bu erkek ya da oraya giden yolu açmak için baş başa kalma çabaları mı? Kadın erkek ilişkileri bu kadar kolaylaştı mı cidden ya? Ben mi geride kaldım.

Konuştuğu kızlara ilk günden sana gelsem mi diyen erkek? Düşkünlük değil mi bu? Maksadı ne?
Cevapla