Unutamadığınız biri var mi? acısına özlemine dayanamadığınız kimseler var mi?

2 3 ay oldu ayrilali, o kadar özlüyorum ki 😔 böyle ruh halim cok kötü hep damar şarkılar dinliyorum. Sürekli aklımda sürekli gözümün önünde. Acısını kalbimde hissediyorum. Bu acı geçmek bilmiyor 😞
Unutamadığınız biri var mi? acısına özlemine dayanamadığınız kimseler var mi?
Cevapla