Galiba flört etmeyi unuttum. İlişkilere neden 3. aydan başlayamıyoruz ki?

Birileriyle tanışıyorum, enercimiz tutuyor, flörtleşmeye başlıyoruz ama ben sessizce piksellerime ayrılarak siliniyorum karşımdakinin hayatından. O çıtır taze flört heyecanı üretimi bir anda duruveriyor içimde, fabrika işçilerim oturma eylemi yapıyor sanki 😩

Uzunca bir süre eski manitumu aşamadığım için flörtleşmeye hazır hissedemedim kendimi. Şimdi çok hazırım ama sürekliliği sağlayamıyorum. Eskiden ilişkilerin ilk zamanlarına hasret duyardım ama şimdi asla tamamlayamayacağım bir seviyeymiş gibi geliyor. Karşımdaki insanla da ilgisi olduğunu düşünmüyorum, bende bir problem var ☹️ Nasıl aşacağım ben bu flört dönemini?

Galiba flört etmeyi unuttum. İlişkilere neden 3. aydan başlayamıyoruz ki?
Cevapla