Sevdiğim kız mutlu olsun diye başka erkekle aralarını yapmalı mıyım?

Sevdiğim bir kız var 1,5 yıldır seviyorum ama 1 yıldır tanışıyoruz ve kızın yakın arkadaşı oldum istemeden. Tanımadan önce flörtleşmek için yazacaktım ama o zaman kendimi beğenmiyordum. Beğendiğim zamanda tam yazayım derken flörtten bir tık öte ilişkisi vardı. 1,5 yıla yakın çıktılar ve 1,5 ay önce ayrıldırlar. Ben kıza hep tavsiye verdim kavga ettiklerinde ve ilişkileri de tavsiyelerimle iyiye gitti. Kız en başından beri sevdiğimi biliyormuş bana arkadaşım dedi. Ama biz arda ile olmayız demiş. Kız bana beğendiği erkekleri filan anlatırdı bazen benim içim giderdi ama yapacak bir şeyim hiçbir zaman olmadı. Eğer açılırsam da zaten arkadaşığımız biter gibi. Hem kızın en yakın erkek arkadaşı olduğum için de güven duygusu biter. Geçen gün kütüphane de ders çalışırken kızın beğendiği erkek arkadaşına bir kız var şöyle böyle çok beğeniyorum diye anlatıyordu. Anlattığı kız basbaya benim kızdı. Kız da o çocuğu çok beğeniyor. Bunu sizce kıza söylemeli miyim? Zaten biz olmayacakmışız istesem de bu yüzden kız mutlu olsun bana yeter. Sizce kıza o çocuk da seni beğeniyor demeli miyim? İçten içe ölüyorum ama mutlu olsun yeter şu an üzgün sevgili olayları filan

Sevdiğim kız mutlu olsun diye başka erkekle aralarını yapmalı mıyım?
Cevapla