Hoşlandığım kişinin sevgilisi var ama onunla mutlu değil, şansımı denemeli miyim?

Arkadaşlar sevdiğim kişinin sevgilisi vardı en son. Aynı iş yerinde çalışıyoruz ve sevgilisi ile pek konuşmuyor ya da ayrıldılar bilmiyorum. Aramız çok iyi. Ben tabi hiç belli etmiyorum ilgimi. Onun bana saygı duyduğunu ve değer verdiğini hissedebiliyorum. Sizce ilgimi belli etmeli miyim? Gözlerine bakınca içten içe eriyorum kafam çok karışık hislerime söz geçiremiyorum..
Hoşlandığım kişinin sevgilisi var ama onunla mutlu değil, şansımı denemeli miyim?
Cevapla