Yeni tanıştığım kıza, doğum günü hediyesi olarak biraz pahalı hediye alsam beni yanlış anlar mı?

Kızdan hoşlanıyorum ve bunu biliyor. Arkadaş ortamında tanıştık. Kıza son sarılan kişi bendim (yarısı kızın akrabası zaten ortamdakilerin) kıza sarılırken belinden tutup kendime çekip sıkıca sarıldım. Sahilde şarap içip vals yaptık müzik eşliğinde. Şimdi onun doğum günü bu hediyeyi alsam yanlış düşünür mü?

Yani şöyle düşünür mü; bu çocuk beni parasıyla etkileyebileceğini sanıyor, beni eşya gibi görüyor...

O polis ben de polisim ama ben keyfi polis oldum, finansal açıdan bir sıkıntım yok ama kız bunu bilmiyor.

Hediye bu https://www.sennheiser.com.tr/products/sennheiser-momentum-3-kablosuz-kulaklik

Yeni tanıştığım kıza, doğum günü hediyesi olarak biraz pahalı hediye alsam beni yanlış anlar mı?
Cevapla