Ben evlenmezdim. Neden? Çünkü o evlenseydi aldatılmış gibi hissederdim. Elbette ki bir insan çok defa aşık olabilir ama. Benim demeye çalıştığım o değil. Sonuçta ayrılmamışsınız. Hem bunun öteki dünyası da var (müslüman olduğum için buna inanıyorum) ölüler kavuşur yani. Üstelik birini çok sevdiysen yeri dolmaz ki. Yoksa büyük bir aşk olmaz. Hayata bir defa geliyoruz büyük sevmesek sevdim diyemeyiz ki. Her şeyi en dipte yaşamalıyız bence. Sevdiğine kavusamayip yıllarca bekleyenler var. Aileler sosyo ekonomik durumlar vs nedeniyle sevdiğine kavuşamayan insanlar yıllarca bekliyor. Hemde sevdikleri hayattayken bile. Sizce ölüler aldatılır mı? Bence aldatılır.
NOT: Duygular ve Poyrazcım karayeller ölmez:")
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer