Sevdiğiniz kişi sevgiliniz ya da eşiniz nişanlınız Allah korusun ölse evlenir miydiniz?

Ben evlenmezdim. Neden? Çünkü o evlenseydi aldatılmış gibi hissederdim. Elbette ki bir insan çok defa aşık olabilir ama. Benim demeye çalıştığım o değil. Sonuçta ayrılmamışsınız. Hem bunun öteki dünyası da var (müslüman olduğum için buna inanıyorum) ölüler kavuşur yani. Üstelik birini çok sevdiysen yeri dolmaz ki. Yoksa büyük bir aşk olmaz. Hayata bir defa geliyoruz büyük sevmesek sevdim diyemeyiz ki. Her şeyi en dipte yaşamalıyız bence. Sevdiğine kavusamayip yıllarca bekleyenler var. Aileler sosyo ekonomik durumlar vs nedeniyle sevdiğine kavuşamayan insanlar yıllarca bekliyor. Hemde sevdikleri hayattayken bile. Sizce ölüler aldatılır mı? Bence aldatılır.

NOT: Duygular ve Poyrazcım karayeller ölmez:")

Sevdiğiniz kişi sevgiliniz ya da eşiniz nişanlınız Allah korusun ölse evlenir miydiniz?
Cevapla