Ben onun eski stajyeriyim geçenlerde yanına oturduğumda o kadar stresli o kadar heyecanlandım ki anlatamam nedennn 🙄?

Onun yanında kendimi huzurlu hissediyorum. O benim eskiden staj yaptıgım yerde mevkisi olan görevli personel. Ben eski stajyeriyim yani onun. Çok nadir ziyarete giderim ve geçen gittiğimde yanına oturduğumda dönüp baktığında o kadar gerildim ki yanında daha önce oturdum ama bu sefer bilmiyorum böyle gözleri gözlerime değer gibi hissettim tam dibinde oturmamış olsamda. Yani aklımdan çıkmıyor zaten 1.5 yıldır tanışıyoruz ve sohbetim olan bir insan. Ama bakışları içine işliyor resmen ve ona bakmaktan kendimi alamıyorum gözlerinin içine içine odaklanasım geliyor istemsiz şekilde. Of size de bahsetmek istedim. 😢

Ben onun eski stajyeriyim geçenlerde yanına oturduğumda o kadar stresli o kadar heyecanlandım ki anlatamam nedennn 🙄?
Cevapla