Ne güzel cevaplar alıyorum öyle <3 :)
Kitaplarla bir bütün olan birisini hayatınıza almak ister miydiniz?
Ne güzel cevaplar alıyorum öyle <3 :)
Okuyan insan her zaman için bir adım daha önemlidir İşte bu bizim Türk toplumunda sayısı diğer gelişmiş ülkelere göre çok azdır maalesef böyle birini hayatıma ister miyim tabii ki de isterim En azından Şöyle kendini bilmeyen insanlar gibi hayatına Keko Sabıkalı insanları alacağıma oturur böyle insanlar hayatımı alırım ki En azından bir şeyler öğrenirim hayatla ilgili öbür türlü sadece başıma bela alırım çünkü Adı üzerinde gereksiz ve boş insanlar
Tabi ki isterdim, kitap ve filmlerle arası iyi olan partner hep hayalimdi
Kitap okumayı çok seven biriyim ve kitapları seven bir adamla olmak beni mutlu eder.. Hayatın her alanında birbirimizi tamamlayabiliyor olmak gibisi olabilir mi zaten. Keyifli geceler..
Çok tatlı olur ya <3
Cevap
27Cevap
Tabi ki kitap okuyan bir sevgilim olsun çok isterdim
Konusacak bir suru konumuz birbirimize okutacagimiz bir suru alti cizili satirlarimiz olurdu. Bazen de okudugumuz kitap uzerine konusurken bir demlik cay icerdik. Harika olurdu.😍
Ben kitap kurdu oldugm için
Kitapları seven en azndan evinde küvükte olsa bir kitaplıgı kütüphanesi olan sigara yerine kitaba para veren birini tabiki isterm
Çocukluğundan berikitap okuma alışkanlığı olan biri olarak öyle bir kadını hayatıma almaktan mutluluk duyarım.
Kitap Okuyan İnsanın Bilgisi Artar 📘 Yani Faydalı kitap okuyor sa Kültürü seviyesi o kadar iyi olacaktır evet alırım 😊
Hayatımda gerçekten tam da böyle birisi olsun istiyorum. Okuduğumuz kitapları birbirimize anlatıp, yorumlamak güzel olurdu.
Elbette. Her kitap başka bir dünya demek. Çok dünya görmüş ise görgülü kültürlü demektir. Bu da her insanın hoşuna gider bence
Ne güzel işte kitap okumadan özetlerini dinlerdim.
Evet kültürlü insanlara çok ihtiyacımız var
Başka türlüsü olmaz gibi
Benim en sevdiğim kokular arasında kitap kokusu
Evet çok isterdim. Ortak noktamız çok güçlü kurulmuş olurdu.
Tabi ki aşık olabilir.
Ben kitaplarıma aşığım isterim ki eşimde öyle olsun
Benim gibi birini bulsam herkesi hayatımdan silerim anasını satayım...
Evet çok isterim. Kitap kurdu bir insanım, çok hoşuma giderdi.
Evet diyen kızların kitaptan anladıkları Bad Boy ve Grinin Elli Tonudur. Net!
bilmiyorum ama kitap okuyan ama gerçekten okuyan gösteriş için değil karşı cinsim bana her zaman çekici ve çok etkileyici gelmiştir
1000 kitap diye bir site var oraya üye olup baya kitap okudum. Kitap okuyan insan bence daha anlayışlı ve olgun oluyor
Kitaplarla iç içe biriyle olabilir elbette. Lakin o kişinin beni bulması zor. Hatta bir süre sonra;" kitaplarla benden daha fazla ilgilisin" diyerek gideceğini tahmin ediyorum...
Çok okumasına rağmen ilmine yakışır şekilde davranmayan her insan cahildir benim gözümde. Davranışları önemli. Ufku, bakış açısı, olgunluğu, ruhu önemli. Okumuşluğu bunlara bir şey katmamışsa boştur.
Daha fazla kitap görmek istemiyorum hayatımda sanırım. Her şeyin fazlası zarar
Gelsin koşsun ya da ben ona koşayım diye yazsam fazlamı abartmış olurum?
Bu dizideki baş karakter gibiyse olmak. Kafese kilitlenmek istemem
İlişki arayan biri olsaydım evet hayatıma alırdım. Bende kitaplara, romanlara, aşığım. 😍📚📚😍
Bir söz okumuştum, kitap okuyan insan kitap koklar gibi sever :)
Hayır. Kitapları seven kadını bir erkek mutlu edemez.
İsterdim. Güzel bir birliktelik olurdu
İsterdim..
Ben isterim gelsin gönlümün efendisi
Ne kadar güzel olur, daha çok kitabımız olur 😍
Kitaplara aşık biri olarak evet isterdim..
Zevkle
Alabilirim ama şiir düşkünleri hariç
olabilir canımın içi
Yerim ben onu yerim
Benim hayallerimdeki kadın olur
Ay ben alamam, korkarım 😨
Zaten kitaplarla bütün olan birisini istiyorum hayatımda 😅
Kitaplarla aram iyidir.
Elbette isterim beraber okurduk
Ne güzel işte dhdhdhdj
Öyleyim ben kimse beni sevmiyor.
Biraz da beni okusun isterdim
Kitap okuyup okumaması benim için sorun değil
Evet neden olmasın bende çok severim.
Asla! Ignorance is bliss.
Evet hemde seve seve
Öyle biri arıyorum ztn
Ne güzel işte bol bol okur bana.😀
Olur bence
Keşke olsa
Seve seve
İsterim
Isterim
Bence hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?