Düşünsene sen rap seviyorsun, o rock 😃 böyle biriyle ömrünü sürdürür müsün?

Düşünsene sen rap seviyorsun, o rock 😃 böyle biriyle ömrünü sürdürür müsün?

#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Müzik tarzlarının benzeşmesi benim için vazgeçilmez önemde. Minimum yüzde yetmiş beş benzeşme şart, bu aynı zamanda karakteristik özelliklerin uyumunu da gösterir, mental yapıyı da. Dinlemeye tahammül edemediğim çok fazla şarkı türü ve şarkıcı var. Ben pop ve rap ilgiliyim adam habire TSM dinlese açık belirteyim anlaşamayız. Ya da rock, veya burada adını dahi vermeyeceğim bazı tipler. Özetle bazı konular sevgililer/ eşler arasında ortak uyum ister, inanç, siyaset, müzik gibi; bu vazgeçilmez.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Henüz müzik zevkimin uyuştuğu kimseyi görmedim ki. 😀 Türk halk müziği, uzun hava seviyorum ben
https://www.youtube.com/embed/zvgkS_3M1PISöyle Azrail’e sana gelmesin
Ben senin yerine de ölürüm zaten
Lodosun vurduğu da karlı dağ gibi
Ben senin yerine her gün eriyim zaten 💜💜💜
Cevap
19Cevap
Ben her tür müziği severim, sorun yok.
Tabi ki olurdum aşık olmam önemli
Bunu sorun yapmamda ortak oluncada bir başka oluyor şimdi.
Ben müzik dinlemiyorum. İlk duyunca inanmıyorlar ama yok. Ne tür olduğu fark etmez 3. şarkıdan sonra ya başın ağrımaya başlıyor ya da sinirim bozuluyor. İlla dinleyeceksem de Cihat Aşkın dinliyorum.
Olurum ama tabi ki bir sınırı var. Metal, Hard Rock seven biriyim; böyle çakal, gansta tarz rap dinleyer... Yoh cağnım uzak dursun benden. Ya da şahzen Grup Yorum, Grup Kızılırmak tarzı protest halk şarkıları da severim tutup da yanımda Mehter açmasın;)
Yaaa sorma, sorma... Gecenin bir yarısı Müslüm dinletirdi, nasıl da harika değil mi derdi🥳 Ben de hayır derdim 🤣🤣😳🫣
Sapların sence şu an rap düşünecek hali var mı elinden geleni yapmaktan bıkmış insanlara ottan b*ktan sebepten ayrılmayı soruyorsun 😂😂😂
Benim ki slow daha cok dinliyor ben daha pop dinliyorum bu bir sorun degil olmamali da hxjdj
Olur ama bu iki tür çok zıt değil ama biri death metal digeri türkü olmaz misal 🤪
Her ikisini de dinlerim bence zevkler aynıysa 1 öndedir 😂
Bende onun sevdiğine alışırdım ne olcak sanki
Geçmez öyle bir ömür müzik zevkimizin aynı olması şart 😅
Hayır. Aynı müziği bile dinleyemiyorsak ortak noktamız çok fazla yoktur o nedenle olmam.
Müziğin insanın hayat görüsünü temsil ettiğini düşünüyorum o yüzden olmayabilirim
Olablr onun sevdigi müzikler bile bana ninni gibi gelir
Sadece müzik değil, yaşam şartları, hayata bakış açısı da çok önemli
Surdururrumw niye surdurmiyim 7/24 beraber sarki dinlicek degiliz ya
Olurum niye olmayayım ya
Çakal dinleyen biri ile sevgili olmazdım
Tek farklı tarafımız bu olsun..
İlla sevdiğin kişiyle her şey uyuşmak zorunda değilsin farklılıklar iyidir
Kalpler bir olsun ortak başka noktalar illa ki bulunur.
Farklı tarzalarda olmamiz daha çok çekeceğini dusunuyorum
Olurum da çakal falan dinliyorsa da olmaz be 🥺
Olurum niye olmayayım ki
Oluruz ya müzik öyle önemli bir etken değil
Karşımdaki kişiliğe bağlı
Rock rap severiz 😎
Her müziği dinlediğim için sıkıntı yok 😄
Niye olmayayım ki, herkes dinlesin istediğini. 😃
Evet olurum. Böyle bir kriterim yok
Her tarzı sevdiğim için sorun olmuyor
Ben her türlü müziği dinliyebiliyorum.
Keşke tek derdimiz müzik zevki olsaydı
Uyuştururum zevklerimizi no problem
Abartılıcak bi konu değil
Fark etmez uyum sağlarım, uyum sağlamak elimizde.
Olurum
Olurum
Tek sorun o olsun
Olurum
Kesinlikle olurum
Olmaz sanmıyorum
Olurum
Olurum
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?