Çekim denilen o şeyden korkuyorum. Sizce korktuğum başıma gelir mi?

Ben hep kendimi sakındım. İnandığım değerler uğruna hayatıma birini almadım. Hiç sevgilim olmadı. Hiçbir şey yaşamadım. Artık kendimi evliliğe hazır hissediyorum. Fakat biriyle görüşmeye başladığım zaman bastırdığım duygular açığa çıkıp bana yanlış şeyler yaptırır mı? Yoksa o zamanda kendimi koruyabilecek gücü bulabilir miyim? Çekim denilen o şeyden çok korkuyorum. Korkum yersiz mi?

Çekim denilen o şeyden korkuyorum. Sizce korktuğum başıma gelir mi?
Cevapla