Herkesin bana zıt gittiği 45 kişilik bir sınıfta sunum yapıcam çok stres içindeyim uzun zamandır ve çok az zamanım kaldı. Hocalar tarafından sevilen biriyim, sınıfta genel olarak etliye sütlüye karışmasamda nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı devamlı laf sokulmaya çalışılıyorum devamlı bir tartışma ortamı yaratmaya çalışıyorlar. Bu zamana kadar karşılık vermedim güldüm geçtim ama gerçekten kırılıyorum artık bu yaşananlarda bende özgüven sorunu yarattı sınıfa karşı her neyse sunum yapıcam ve çok korkuyorum? elimi kolumu nereye koyarım acaba komik duruma düşer miyim diye düşünmekten alamıyorum kendimi. Ve son olarakta anarşist bir ruhum vardır aslında her şeye herkese zıt giderim ama yansıtamam insanlara sadece kafamda kurgularım artık susup kalmak istemiyorum biri bir şey diyince lafımı esirgemeden söylemek istiyorum. Ağzımda iyi laf yapar aslında fakat sesim çok çıkmıyo ince bir sesim var ve karşımda ki kişi sesimi bastırınca haklı olsam bile sanki ezik duruma düşüyorum gibi geliyo.
Güncellemeler
+1 yıl
Etkili bir sunum için öneriler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar