• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

6 yıldır ciddi bir ilişkim yok, yalnızlık da duymuyorum. Sizde durumlar nasıl?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
13
Yapay Zekaya Sor
6 yıldır ciddi bir ilişkim yok, yalnızlık da duymuyorum. Sizde durumlar nasıl?
Cevapla
İlişki Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Askiyasamak u
    Askiyasamak Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Merhaba, aslında bu güzel bir şey kesinlikle ama günün birinde bence hepimiz birini bulacağız ve evleneceğiz. Sonsuza kadar bekar kalma şansımızın olma olasılığını çok düşük bir ihtimal olarak görüyorum. O yüzden çok da ertelemeyin ama acele de etmeyin. Şimdilik böyle devam edin ama karşınıza da gerçekten size uygun biri çıkarsa da bu fırsatınızı iyi değerlendirin. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Hadiyani
    Hadiyani Takip Et
    Guru Yaş: 63 , eic 97%
    +1 yıl

    Yaş genc olunca sosyal medyadan arkadaşlıklar kurup çevrende mutlu olabiliyorsan ne mutlu sana bir yere kadar gider, bir yerden sonra çevren azalıp ihtiyaçlarını karşılamayacak hale gelince sıkıntı başlar, insan bir can dostu, canı kadar yakını olmazsa sıkıntı olur, gerek erkek gerek kadın iki cins yaratılmış bi çiftlerden dünyanın değişimine neden olabilecek çocuklar yaratılıyor, onun için bu dünyada yaşadığımız sürede ruh ikizimi, hiç olmazsa can yoldaşımız bulmaya çalışmalıyız, bir iki denemede başarısızlık olabilir bıkmadan yılmadan bir açık kapı bırakarak seveceğimiz eşi bulmaya çalışmak gerekir. Bulmuş isek birbirimizin kıymetini bilmeliyiz diyorum

    0
    0 Yorumla
  • Vâkıf1358
    Vâkıf1358 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    20 yaşındayım ve daha sevgilim olmadı bu yüzden kafam çok rahat. Okul biterse ve atanırsam ancak o zaman evlenmeyi planlıyorum. Nasip tabi ama sevgilimin olmaması daha iyi oldu. Kendime ve yaptığım şeylere daha çok vakit ayırabiliyorum, vicdan azabı veya kaygılarımın olmaması da artısı.

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    hayat bir şekilde devam ediyor yüz yılda yalnız olabilirsin hayatın boyunca
    zaten sana gerçekten hayatına anlam katmayan birisinin hayatında olmasından yalnızlık daha iyidir bence

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

70

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Benim hiç ilişkim olmadı ve aşırı yalnızım.

    0
    0 Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.

    Eril enerjini yükseltmişsin. Kendine yetebiliyorsun. Büyük ihtimal arada yalnızlığını farkediyorsundur. Hissedebiliyorum. Arada birileri ile takılıyorum ben. Yalnız gezmek, işini halletmek, başarmanın verdiği his harika ama bazen birisi olmalı...

    2
    0 Yorumla
  • WebCanımdır
    WebCanımdır Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu konuda uzmanım, ciddiyi bırak ilişki bile bana yabancı. Sadece iki defa denedim, birinde yalan, diğerinde de koşullar ve uyumsuzluklar yüzünden bu işleri bıraktım kendimi geliştiriyorum. Sanırım biri beni sevdiğini ya da hoşlandığını söyleyinceye kadar da böyle olacak.

    0
    0 Yorumla
  • Emre3558123
    Emre3558123 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    6 yıl, uzun bir süreç, ben olsam yalnızlık hissederdim...
    2 ay önce ayrıldım sevgilimden, yavaş yavaş yalnızlık yetti gibi geliyor. Yeni insanlarla tanışabilirim yavaştan diye düşünüyorum. Hemen tabiki çıkmıycam ama mesajlastigim birisi olsun isterim.

    0
    0 Yorumla
  • Blondesmann
    Blondesmann Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    +1 yıl

    Yalnızım dostlarım, yalnızım yalnız 😃 Böyle iyi ya kendi açımdan. Dert yok tasa yok

    0
    0 Yorumla
  • Birerkeğincevabı
    Birerkeğincevabı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    İnsan belli bir yaştan sonra yanlızlık kaygısından çok farklı kaygılar duymaya başlıyor yeterlilik, sürdürebilirlik, özgürlük, Mükemmeliyetçilik vs vs gibi belkide bu yüzden hayatınızda kimse yoktur.

    1
    0 Yorumla
  • amatörfilm34
    amatörfilm34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı.

    Ne düşünelim? ben 10 yıldır yalnızım. Benim yalnızlığım senin yalnızlığını döver 🙂

    6 yıldır ciddi bir ilişkim yok, yalnızlık da duymuyorum. Sizde durumlar nasıl?
    1
    0 Yorumla
  • 1asosyal
    1asosyal Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Yalnızlık güzeldir bağımlılık yapar zamanla kimseye ihtiyaç duymazsin hep ayaklarının üstünde durmaya alışırsın. Henüz 6 yıl olmuş biraz daha zaman geçsin daha çok seversin

    0
    0 Yorumla
  • halililhan
    halililhan Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.

    Sevgili olur arkadaş olur bilmiyorum. Fakat illaki biri olmalı kesinlikle tek duramam. Senin için 6 yıl gerçekten uzun bir süre hayatın da birine yer vermelisin.

    0
    0 Yorumla
  • melissaecee
    melissaecee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 83%
    +1 yıl

    Bende de bir süredir bir şey yok ama insn özlem duyuyor

    2
    0 Yorumla
  • _MelisYıldız_
    _MelisYıldız_ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne güzel işte bu durumdan memnusun, barışıksın başkasının ne düşündüğünün bir önemi yok bence

    2
    1 Yorumla
    • Murat_Dmr
      Murat_Dmr
      +1 yıl

      Kesinlikle @_melisyildiz_

      Yorumla
  • Peugeot90
    Peugeot90 Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    İlişkin var ama ciddi yok. Yani penisss hasreti çekmedin bu 6 yılda

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      What dedin gülüm

      Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani insan alışır ama bir nefes sevgisini gösteren bir kişi ister. Yani ben çok zorlanıyorum açıkçası. Hiçmi isteğiniz olmuyor karşı cinse.

    0
    0 Yorumla
  • junchao
    junchao Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı.

    İlişkiye ihtiyacım yok. Ülkede birsürü kötü olay olurken ve bu kadar mutsuzken.

    Bir ilişkiye ayıracak vaktim yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    şu an bi ilişkim var gibi ama yok gibi. evde sarmaş dolaş film izliyoruz fakatsevgili olduğumuzu bi biz biliyoruz. sıksık buluşamıyoruz. muhakkak bi bahanesi var. şu an dudaktan öpme evresine bile zor geçtik. inan neyiz bilmiyom bro

    0
    0 Yorumla
  • ermanesen
    ermanesen Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Aynıyım. 1 yıla yakındır yok ve bir kişiye dahi yazmadım içimden gelmiyor. Böyle mutluyum sanki.

    0
    0 Yorumla
  • Uga915
    Uga915 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    12 yıldır herhangi biriyle görüşmedim. Olsaydı nasıl olurdu bilmiyorum. Alışverişe beraber çıkıp gezebileceğim biri olsun isterdim. 🤷‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • Pokerrface
    Pokerrface Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Duygularını aldırmışsın. Benim durumda farklı sayılmaz.

    1
    0 Yorumla
  • bycon06
    bycon06 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 78%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 803 cevap paylaştı.

    Benim 3 yıl olacak.. kadınla uyanmayı özledim yani.. olmuyo

    0
    0 Yorumla
  • Emreljajıc1903
    Emreljajıc1903 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı.

    20 yıldır ilişkim yok ne yalnızlık ne de başka bir duygu hissediyorum artık bende durumlar bu

    0
    0 Yorumla
  • OneoffFurkan
    OneoffFurkan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.

    Gerçekten bir şey hissedeceğim biri oldu mu 10 km öteye kaçıyorum sonra ortamlarda devamkee

    0
    0 Yorumla
  • obiralfa
    obiralfa Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Hovarda biriydim duruldum. 2 yıldır yalnızım. Şimdi eş arıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Cebeufuk
    Cebeufuk Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    İlişkinin olmaması değil ama umursamıyor olman sorun

    0
    0 Yorumla
  • HollandEUnl
    HollandEUnl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Ayni gibi cok yanlizim yillardir sevgilim yok on yildan fazla ama keske olsa birtane diyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    26 yıldır ne ciddi bir ilişkim ne de flört, takılmalık ilişkim olmadı. Sanaldan konuştuğum insanlar oluyor ama onları saymıyorum. Durumlar felfena.

    0
    7 Yorumla
    • Hadiyani
      Hadiyani
      +1 yıl

      O ihtiyaç olmuyormu onu nasıl karsiliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Hadiyani kendi kendime karşılamaya çalışıyorum ama çok zorlanıyorum.

      Yorumla
    • Hadiyani
      Hadiyani
      +1 yıl

      Bence çok gençsin kapılarını kapatma, aşkla yaşamak güzel, birlikte yapacağın tüm etkinlikler guzeldir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Hadiyani 30 a ne kaldı ki? İnan artık ne umudum ne de hevesim kalmadı.

      Yorumla
    • Hadiyani
      Hadiyani
      +1 yıl

      30 neki güzelim, benim çalıştığım kurumda emekli oldu kadın evlendiler 10 yildırda çok mutlular, pes etmek yok evet biliyorum yaş ilerleyince insan biraz ince eler sık dokur derlerya, o zaman daha pinpirikli olurlar neticede evlilik ortak noktada bulunmaktır. Bakarsın olmuyor ayrılırsın hayat can dostunla guzeldir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Hadiyani evlilik için değil yani demek istediğim birini sevebilecek miyim biri beni sevecek mi bilmiyorum. Evlenmek için evlenmek istemiyorum yani olmazsa olmasın çokta önemli değil. O konuda takıntılı olmadım asla olsam zaten öyle bulmak kolay. Ama işte bilmiyorum bazı konularda çok olumsuz şey duyuyorum görüyorum diyorum ki boş ver.

      Yorumla
    • Hadiyani
      Hadiyani
      +1 yıl

      Okadarda peşin hükümlü olma, hayat anlayışlı sevgi dolu bir eşle daha güzel, benim bir arkadaşım vardı evleneceği kızla ilgili bir çok şartı vardı , bırak kızı ailesiyle ilgili birçok şartı vardı yok subay çocuğu olmayacak... falan onu hır kızla tanıştırdı, başta olumsuz başladı kız ne yapıp etti evliliğe razı etti 25 senedir mutlular peşin hükümlü olmamak gerekir, cünki oda aynı kuşkuları duyguları yaşıyor, sende aynısın oda , o yüzden bu iş için asgari müsterekkeri buluyorsan üzerine yürü hedefe kilitlen derim

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı.

    33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı hiç aşk yaşayamadan yalnız yaşlanıp öleceğim herhalde

    0
    0 Yorumla
  • Yprk_Mrv
    Yprk_Mrv Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Takma kafana bulursun ruh eşini eni sonu ha erken ha geç

    0
    0 Yorumla
  • Emre_
    Emre_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 495 cevap paylaştı.

    Senin tercihin, ama ben 6 sene yalnız yapamazdım.

    0
    0 Yorumla
  • lavitadifarfalla
    lavitadifarfalla Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnızlık hissetmediğini sürece problem yok. Keyfini çıkar.

    0
    0 Yorumla
  • DigitalRuh
    DigitalRuh Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalnız değilsin ki ablam ciddi olmasanda ilişki yaşıyorsun yalnızlık his etmemen normal

    0
    0 Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Uzun süredir ciddi bir ilişkim yok eksikliğini hissetmiyorum ama olması gerektiğini biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • CappuccinoGibiyiim
    CappuccinoGibiyiim Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 21,2b cevap paylaştı.

    Bu yaşıma kadar hiçbir türlü ilişkim olmadı ne yazık ki sad things for me

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    4 yıldır da ben yalnızım

    Kronikleşti:)

    0
    1 Yorumla
    • Aksiyonbey-34
      Aksiyonbey-34
      +1 yıl

      Kötü olmuş ayrıldınz mı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tıpa tıp ben 7 yıldır kimse yok, olmasa da olur gerek de yok

    0
    15 Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      Offf çok tehlikeli süreç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Cebeufuk neden ki?

      Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      İnsan giderek hayatını kuruyor, standartları alışkanlıkları oturuyor, yeni birisini hayatına sokmak, onun bu kalıpları kırması zorlaşıyor… sonu yalnızlık ve insan yalnı olamaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Cebeufuk olabilir demekki soran 6 yıl ben 7 yıldır yaşıyorum. Yalniz olunmaz diye bir şey yok illa biri olmak zorunda değil. İnsan kendine yetebilir özellikle kadınlar

      Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      Yetebilir ve yetmeli mi farklı… insan aç da yaşar sadece sıvıyla ama yaşamak mı bu? Ya da tatile gitmeden, para kazanmadan…

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Cebeufuk evet yaşamak çünkü aşkın yan etkileri yok kafa rahat, birine bağlan sen onun dışında kimseyi görme duyma yaşama ama tribi derdi de bitmez birde aldatır hadi uğraş, ne gerek var başına dert almaya

      Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      Evet ama bu da okullar olmasaydı milli eğitim bakanlığı ne iyi olurdu demek gibi

      Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      Wvet hayatında biriai olmazsa kırışmazsın ama aynı zamanda yaşamışda olmazsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Cebeufuk aynı şey değil😅 hayati öneme sahip değil yaşam için birisi. Olmasa da oluyor derdi yok daha iyi. Eğitim yemek içme gibi yaşamsal bir ihtiyaç ama aşk öyle değil😉

      Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      Ayyy kim seni soğuttuysa kafasını kıracağım🥴😜 tamam ben senin aşka inancını tazeliyeceğim💐

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo gayet iyi yaşıyorum kimseye gerek yok, benim keyif odaklı olmam için birine ihtiyacım yok

      Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      Tamam ben kendimi bından aonra bu yola adadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Cebeufuk yok ben almam alana da mani olmuyorum kimse soğutmadi ayrıca, bu rahatlık huzur kimseye gerek olmadığını vurguladı hepsi bu😉

      Yorumla
    • Cebeufuk
      Cebeufuk
      +1 yıl

      Ben tattırınca diyecwkain ki bunca yılı neden boşa hatcadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Cebeufuk sen öyle san. Benim kimseye ihtiyacım yok

      Yorumla
  • ManyakBaron31
    ManyakBaron31 Takip Et
    Master Yaş: 56
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.

    Bı güzellikle kimse teklif etmiyor mu sana, ben 33 senedir evliyim gayet te mutluyum

    0
    0 Yorumla
  • idrsckra
    idrsckra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Valla senden iyi olmasın 8 senedir yalnızım. Tek sorun konuşacağım beni gerçekten anlayan kimsenin olmamasi

    0
    0 Yorumla
  • Zeynep_Guclu
    Zeynep_Guclu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    21 yaşındayım. Hiç sevgilim olmadı. Ara ara duysamda genelde yalnızlık duymuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • sglzz
    sglzz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bu aynı ben en güzeli daha güçlü ve güvende hissettiriyor

    0
    0 Yorumla
  • Civler
    Civler Takip Et
    Xper 2 Yaş: 55
    +1 yıl

    Bu tamamen tercih meselesi, ben duramam. Bulabilir miyim büyük bir doru işareti tabi ki.

    0
    0 Yorumla
  • Blacksnake35
    Blacksnake35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Valla dokunsan patlayacak parça tesirli el yapımı bomba gibiyim nasıl oluyim işte 😊

    0
    0 Yorumla
  • Mrgadget
    Mrgadget Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yalnızlık güzel ama bi zamandan beri zor olur insan icin

    0
    0 Yorumla
  • hepöyledirzaten
    hepöyledirzaten Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    6 yıldır sevgilim ve flörtüm yok.

    0
    0 Yorumla
  • mamibeyygeliyor
    mamibeyygeliyor Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim de şu an ilişkim yok

    0
    0 Yorumla
  • Kimister
    Kimister Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 72%
    +1 yıl

    Seni kendim gibi anladim

    0
    0 Yorumla
  • wkertenkele
    wkertenkele Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Hayattan bezmislik sendromu bu yawrumm 😕🤦🏻‍♀️

    0
    0 Yorumla
  • SasukeGaara
    SasukeGaara Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 79%
    +1 yıl

    Bu saatten sonra hiçbirsey umrumda değil

    0
    0 Yorumla
  • Fatmanurarı
    Fatmanurarı Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Bende yeni sevgilimden ayrıldım sabah

    0
    3 Yorumla
    • Aksiyonbey-34
      Aksiyonbey-34
      +1 yıl

      @Fatmanurarı harbi mi?

      Yorumla
    • Fatmanurarı
      Fatmanurarı
      +1 yıl

      @Aksiyonbey-34 evet

      Yorumla
    • Aksiyonbey-34
      Aksiyonbey-34
      +1 yıl

      @Fatmanurarı nasıl oldu neden ayrıldın

      Yorumla
  • Gokbulak
    Gokbulak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Kafan rahatsa sıkıntı yok. Bizde durum bmmm bkkk

    0
    0 Yorumla
  • Sunrisee_
    Sunrisee_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Duyuyorum artik yeni yenii

    0
    0 Yorumla
  • OrtaSehpa
    OrtaSehpa Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ben de ilk senemi kutluyorum 😍

    0
    0 Yorumla
  • NazikSevici
    NazikSevici Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 86%
    +1 yıl

    Kendi kendine yetiyorsun demek ki

    0
    0 Yorumla
  • kafalaarguzeel
    kafalaarguzeel Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    8 aydan beri yok bende de ddhdhd

    0
    0 Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    78 senedir ilişkim yok gayet mutluyum

    0
    0 Yorumla
  • Blaackk35
    Blaackk35 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    Seçicisin sanırım

    0
    0 Yorumla
  • Cubbeliprof
    Cubbeliprof Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 86%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.

    Süper o kadan benimde ihtiyacim var aslinda.

    0
    0 Yorumla
  • Pinky_Pie
    Pinky_Pie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    ciddi olmayan oldu mu

    0
    0 Yorumla
  • Pandamsı_642
    Pandamsı_642 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanalı saymazsak 21 yıldır yok benimde

    0
    0 Yorumla
  • _Tazz06_
    _Tazz06_ Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Mutluysan Ne mutlu sana

    0
    0 Yorumla
  • GerçektendeÖylemi
    GerçektendeÖylemi Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı.

    Sevgili nasil bulunur, ben de bilmiyorum)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    saplığa devam :D

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 6 yıldır ciddi bir ilişkim yok, yalnızlık da duymuyorum. Sizde durumlar nasıl?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaklaşık 4-5 yıldır ilişkim yok, hatta hiç ciddi ilişkim olmadı. Neden böyle? 5 cevap verildi
3 yıldır ilişkim yok, yalnızlık kalıcı mı? 15 cevap verildi
5 senedir yalnızım hiç bir ilişkiye girmedim? 3 cevap verildi
Uzun süredir sevgilim olmuyor, hayatımda hiç ciddi ilişki yaşamadım. Sorun bende mi acaba? 26 cevap verildi
6 yıldır sevgilim olmadı ilişki yaşamamış olmak beni eksik yapar mı? 4 cevap verildi
Uzun zamandır ilişkim olmadı, sizce sorun bende mi? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨