
Kıskançlığının ölçüsünü karşındaki insana olan güvenin mi belirler? Yoksa bunlardan bağımsız mı oluşur sende bu duygu?

Kıskançlığının ölçüsünü karşındaki insana olan güvenin mi belirler? Yoksa bunlardan bağımsız mı oluşur sende bu duygu?
Çok sevdiğim için kıskanırım ama gerçekten insanlar için artık ilişkisi varmış, evliymiş falan farketmiyor, duracakları yerleri bilmiyorlar. Sevdiğim insana güveniyorum ama çevreye asla o yüzden.
Ben seni yanımda, sen de beni yanında hissediyor muyuz?
Evet..
Başka hiçbir şey, hiçbir kuvvet bizi birbirimizden alıkoyamaz..
K*peğe havlama diyemezsin ki.. Yaratılış amacı bu çünkü..
Seni seviyorum.. 💚🧿
@tiryakinimtiryakin ☺️😘 seni seviyorum
Kıskanmak sahiplenmektendir, kıskanmak kendinden görmek ve elbette sevginin fıtratına aykırı durmamaktır kıskanmak.
Efendimizin (SAV)'in de dediği üzere, kıskanmayandan da sevgi ve evlilik anlamında hayır gelmez asla. Çünkü fıtri olarak kesinlikle birini sevip ona ait olmaya uygun değildir.
Öte yandan, ben son derece kıskanç biri olsam da, doğru dokunuşlarla adeta saman alevi gibidir bu huyum.
İnsan bir şey hisseder, karşıdaki da bunu görür. Karşıdaki bunu örseleyip de gidermeye kalkmazsa içindeki büyür ve kötüleşir. Benim de karşımda bunu giderecek şeyler olmazsa, hatta yangına körükle gidilirse, ben kaybedilirim...
Zaten kıymet veren de öyle davranmaz asla.
Güven noktası bende değersizdir, insan ya güvenir ya da güvenmez. Güven sorunu olan, takıntısı olan mümkünse kimseyle bir şey içerisine girmesin...
Estağfurullah, ben teşekkür ederim ^^
Eig için teşekkür ederim ^^
Büyük ölçüde güvenmediğin için kıskanırsın. Ama şöyle durumlar var. Senin olmamasını istediğin durumlar vardır. Örneğin konuşurken insanlara dokunan tipler vardır. sevgilin böyleyse kıskanırsın. Karşısındaki böyleyse de kıskanırsın. Ama çözümü basittir sevgiline buna engel konuşurken dersin olur biter. Birisiyle flörtleşir gibi konuşan insanlar vardır. Bunu da konuşarak çözersin. Sevgilin bu konuda değişemeyeceğini söyle ya sen değişeceksin ya da o ilişki yürümeyecek
Çok sevdiğim için..
Çünkü çok da güveniyorum.. Rüzgar saçlarını okşasa, rügara düşman olurum..
Teşekkür ederim..
Cevap
4Cevap
İnsanlar güvenmediği için kıskanır
Kıskanmaktan hiç haz etmiyorum, kolay kolay kıskanmam.
Güveniyorsam bir an bile kıskançlık olmaz. Kıskançlık durumu oluşturulması beni o kişiden soğutur, güven bende her şeyden önce gelir.
Seven kıskanır. Ama kıskanmayı bazıları ya hangi yüz yıldayz, saçmalama aşkım tarzında yaklaşırlar.
Seven net kıskanır. Kıskanmıyorsa sevmiyordur.
Dozunu kacirmadimi iki tarafta gerek yok boyle seylere
çok sevdiğim için kıskanırım
Çok sevdiğim için
Kıskanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?