Privet 😃✌️
Hoşlandığın kişiyi tavlamak için 2 dakikan var, süreyi nasıl değerlendirirsin?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬


#sosyetic
Privet 😃✌️
Hoşlandığın kişiyi tavlamak için 2 dakikan var, süreyi nasıl değerlendirirsin?
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬


#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
İki dakikada kimseyi ikna edemem çünkü fazlasıyla sakin ve sabırlı biriyim mutlaka adım adım ilerledikçe uzun zamanda gelişsin isterim.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Üf herkes 2 dakikada tavlanmaz falan yazmış sinir oldum
Kollarına bayılırım🤤😂
:D onlarda biliyorlar tavlayamayacaklarını o yüzden 😃
😁😁🥰
teşkürler ederim🥳
Ricalar prensesim 🌺
2 dakika fazla. 10 saniyelik bir Bayhan bakışı attım mı düşer zaten. Bana da yerden kaldırması kalır. d
https://www.youtube.com/embed/o2avksXQbyEsjshsj 😅
2 dakikada tavlanabilecek birinden hoşlandığım için kendime kızarım önce.. Sonra da "pardon, ben yanlış hoşlanmışım.." der, esenlikler dilerim..
Teşekkür ederim canımm.. 😘
Ama burdaki like neden farklı surat.. 😄
Komik çünkü “ben yanlış hoşlanmışım” nedir ya :D kırk yıl düşünsem aklıma gelmez hssjs
Değiştirdin bence.. Önce farklıydı sanki.. 😄
Aslında ben değilde başka biri değiştirmeli. 🤨
Yakarımm..
Kırırımmm 😅
😂😂
Cevap
48Cevap
Hic kimse için paagimi kıpırdatmam, hoşlanmak falan çocukken di o sayfaları kapatalı Asır oldu. Kimse ile işim olmaz.
Parmağımı***
O kelimeyi öyle okudum :D
Ben yinede düzeltmek istedim, herkes sen değil sonuçta🤣
Oyşş 😍😃
Bu işler hiç belli olmazzzzz 😊
Yok ben sadece bakışırım 😂 öyle gidip tanışalım mı falan yapamam ya
Sinek bile tavlayamam ben.
Ayrıca 2 dakikada tav olacak biriyle işim olmaz.
Bekliyorum 2 dakikan var
İki dakikada düşenden hayır gelmiyor onuda denedik gkfjf
3 dakikada düşerim ben, söz. Tekrar dener misin?
Ben uğraşmazdım. bir kızı tavlamanın en kesin yolu sizi tavlamasını beklemek.
2 dakikada tavlanıyorsa o iş olmaz djdjd
Genelde farkedilmeden, bilinçsizce yapılan şeyler daha çok çekiyor. Doğal halime tav olan kişi kıymetlidir benim için, belli bir çaba sonucu olanı değil.
önce bir merhaba derim eğer merhabama cevap verirse sohbet ilerler yok umursamazsa kalan bir dakikamı uzaklaşarak harcarım
birinci gifteki yatağa davet herhalde 😂😂😂
neyse soruya dönelim 2 dk düşünmeme bile yetmez benim napabilirim ki
Birazcık :D
2 dakika fazla
5 saniyede göz göze geliriz :)
Sonra o gelir zaten 😂
Özgüven mi adınız
Yok o soyadım :)
shshs memnun olduk 😅
Teşekkür ederim :)
Bende çok mennun oldum.
Belki 2 dk sonra hayatımda olacaksın ya da hiç olmayacaksın derdim ve öperdim 😂
😅 güzelmiş bu
yorum kapattığın için @Barış_LonelyForever alpha yorum bence benim fikrim de 2 mesaj hakkı olmalı bir kızın en fazla
Teşekkür ederim kanka
@Barış_LonelyForever rica ederim
Pratikte o kadar basit ki😃 güzel değerlendiririm. Zira terazi burcu kendinin farkındadır 😏
Senin bakışın yeter 😁
Evet 🕶️
2 dakikada anca 2 numaraya cık ya da ben 3 numaradayım bekletme dersin 2 dakkada ne edecen ya 2 dakkada tav olacak hatunla aran da ki ilişki en cok 30 dakka sürer
Beceriksiz olduğum için o sürede bir şey yapamam ya açılırım ya da bakarım sürekli ama yaptığım şeyler zaten tavlama için yine yeterli değil en azından bende jajaj
Öyle bir saçmalığa hangi aklını kaçırmış yeltenir ki. Yetmedi oyun mu oynuyoruz birde insanlarla 😐
eğer bir ömür mutlu olmak istiyorsan sadece 2 dakikanı bana ayırmak istermisin derim. Sürem başladı ve sensiz bir hayat istemiyorum derim. (yengeç burcuyum)
Uğraşamam.
Direkt düşüncelerimi açıkça yazar, netlik gösterir durumu anlatırım. Olan olur, olmayan olmaz.
100 numaralı bakışımı fırlatırdım:) Bakışlar etkiler. Bir yazı okumuştum bakışlar erkekleri etkiliyormuş. Bakış ve özgüvenli duruş
İki dakikada tavlanacak biriyle işim olmaz..
Kelimelerin gücünü kullanarak
Gözlerinin içine tutkuyla bakarak.
Dış görünüşümde iyiyse, sonuç kaçınılmaz olur.
anlatamam ama gösterebilirim ;
https://www.youtube.com/embed/2hx9J95Cm0c2 saniye yeterli.
+Saçların hangi renk?
-Kahve
+Olur içeriz
Hahaah güzel espiri
Beni 2 dakikada tavlayacak adamın alnından öperim👌
İlk önce birşeyler ısmarlarım sonra telefon numaranı alırım 😊
Bir şey yapmama gerek var mı? Bir göz kırpsam dibimde biter zaten :D
Kadinlar o kadar erkeklere doymuski ugrasamam diyorlar erkeklerin vay haline
Selam verip ondan hoslandigimi soylerim ben cok acik net biriyimdir
Bakışlarımla ilgisini cekmeye çalışırım. ona hayranlıkla, aşık olmuş gibi bakarım. göz göze gelince bakışırken başımı biraz eğip tebessümle selam verir sonrada tepkisine göre yaklaşırım
Benim böyle selam vermem tanıdığım tanımadığım karşı cinsde çok etkili oluyor. fakat hiç tavladığım olmadı
2 dk da tavlayacağım kadından hayır gelmez. Ben zoru başarmayı seviyorum
Hiç kimseyi tavlamak için uğraşmadım bilemedim şimdi 😂
2 dakikada tavlanacak bir türk kızı yok maalesef. Coğrafya kaderdir.
Bakışlar önemli be iki dakikada var ya önce göz göze sonra kişinin kalbine inersin gözden ohoooo
İki dk tavlanacak adamdan da hayır gelirmi bilemedim
Tarih sorusu çözerim daha iyi işim yok bide 2 dakamı bir şeye harcim.
2 dakikada tavlarım tavlamasına ama 2 dakika da tav olanla ne kadar ilişkim olur belirsiz 😅
Kimseyi tavlamam ben ya, hiç giremem o işe. Kalsın. 😂
Yapışın dudağa...
Başka 2 dakikada b. k tavlarsınız.
2 dakıka içinde tavlanacak kadın mı 🤔 almayayım ben ya
Ben tavlamam kimseyi 2 dakikada düşen de ne bileyim
Şişt sen kız bak bana ya sev ya terk et 🤣🤣 birden tav olur
Ömür boyu çabalasam da yine tavlayamam hiçbir çekiciliğim yok maalesef
hoşlanmışsam zaten çoktan tavlamışımdır o 2 dk ya muhtaç değilim 😂😂
İki dakikada olacak bir şey yok zamanı boşa harcamayalim
İki dakilada tav edemeyeceğim dişi yok, eğer istersem. Ama öyle biri yok, o durum da yok.
Kimsenin beni sevmeyeceğini bildiğim için o iki dakikada sigara içerim.
2 Dakikada tavlamak için nasıl bir şey yapmam lazım. Evde koltuktan, tuvalete kadar olan yolculuğum 2 dk. İki dakikada tavlanacak kıza üzülüyorum, kimse o derecede gelişmedi- Tavlama sanatında yani...
Gözlerinin içine bakarım gülümseyerek, yavaşça yaklaşır eline telefon numaramın da olduğu komik bir şeyler yazdığım notu veririm.
Bu işler bu kadar basit mi ya ben bir aydır bir Ela gozlunun pesinden koşuyorum adeta hala bir ses yok
2 dkda tavlanmaz diyenler ben gördüğüm her kıza 15 sn de aşık oluyorum ya
Bir şıpsevdi😂
Normal konusurum Instagram alirim sonra konusur gorusuruz kabul etmezse sg et zaten 🥷🏻
Onu etkilemek için 2 dakikam olduğunu söylerim.
Kimse caz yapmasın. Güzel her bayan her erkeği 2 dk içinde 4 kez tavlar
Uzun ve süslü lafları sevmem kendim olurum.
35 derecelik bakış atarım
gzili silahımı kullanırm tabi:D
Ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın. 😃
İki dk kimse kimseyi tavlıyamaz
Kimseyi tavlamam
Karşı taraf iki dakikanın kıymetini bilsin😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?