Yolda, parkta, markette, paten kayerken, tiyatro izlerken, okulda, yazlıkta, tatilde, sahilde, dondurma yalarken, kebap gömerken, başka ülkede hoşunuza giden birini gönül yuvanıza en yakın ne kadarlık bir zaman dilimi içinde nüfusunuza katarsınız?Hepsini tavlasam diğerine ayıp etmiş olur muyum bakışı :D
Bir bakış, bir gülüş, bir duruşa bu iş tamam
1-30 dakika vayahut 1 gün
Nefes alıyorum o yeter de artar :D
Sonsuza dek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hoşlandığınız birini tavlamanız ne kadar zamanınızı alır?
Tavlamak derken onun bana sirilsiklam asik olmasini saglamak ise bunu yapamam. Cunku biraz tembelim. Cabuk sogurum ve ugrasamam. 70 yasina kadar yasayacak olursak, 50 den sonra performansimiz azaliyor, 60 tan sonra takma dis, 65 sonrasi ise bez. Uykuda ve wcde gecen zamani ve calistigimiz zamani da cikarirsak geriye cok az zaman kaliyor. Dunyada milyarlarca kadin ve erkek var. Kelebek omru kadar kisa bir zamanda bu tarz Ali-Cengiz oyunlari icin gidecek zamana acirim. Dusmanim bile olsa bir insanin pesinde zaman gecirmesini istemem. Cok uzuluyorum bu tarz durumlara :( Hayat kisa sev - sevil ne gerek var bunlara.
Aslında tavlama diye bir şey yoktur. Tavlanmak isteyen ve tavlanmak istemeyen diye bir şey vardır. Tavlanmak isterse 10sn mi almaz. İstemezse amuda kalksam nafile... Karşılıklı etkileşim işin tek çaresi o da herkesle olmuyor.
Karsimdakinin durusuna gore degisir o sure. Benimde zorlandigim zamnlar oluyo:) zamni belirleyemem ama senaryoyu yazarim oda oynar. Bazen hizlandiririm bazen oldugu haliyle birakir tadini cikaririm filmin.
Cok sürmedi.. belki bir iki hafta.. artik saklamicam sana asigim dedi. Önceden cok hoslaniyorum gibi seyler söylüyordu.. en sonda patladi ama iyiki patlamis. Cok cesurca bir hareket ben yapamazdim.. 🙈❤️🔥
İki ay sürdüde bizim ilişkiye başladıktan sonra asıl ikna etmeler başladı hala çalışıyorum suanki konumuz hanımefendi evlenmeye ikna etmeye çalışıyorum nerdeyse bir yıldır...