2 temmuzda geçmişe ait olan 7 story ve 2 postuma beğeni attı. Ard arda bildirim gelince şaşırdım ama mesaj falab atmadim. Sadece post atınca besni atmaya devam ettik. Eskiden de öyle yapıyordum. 2 hafta geçince gece mesaj attı merhaba diye konuştuk biraz alkol alıyordu hatta ben içiyorum 4 oldu ama hala çakır olmadım dedi. Mesaj atmış ama ben uyumuşum o yüzden görmedim sabah yazdım önemli değil dedi. Bir hafta sonra Bir story attı bende yorum yazdım akşam 8 de o da 10 buçukta cevap yazdı otelde içiyorum dedi. Veteriner ilaç satmak için şehir dışına gidip geliyor. Biraz konuştuk. Sonra uykum geldi yavaştan kaçayım dedim iyi geceler dedim yarın görüşelim yazdı bende olur görüşürüz dedim anlaştım dedi. Ama ertesi gün ınstaya girmesine story atmasına rağmen herhangi bisey yazmadi. ilk konuşmamızda da yaşımı sordu iki yaş küçükmüş benden. Niye sordun dedim hiç uzun zamandır takip ediyordum da yazmaya çekindim şimdi de yazmışken sorayim dedi yazdı. Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba. Sosyal medya da uzun zamandır ekli olduğumuz biriyle ilk kez konuştuk. Analize ihtiyacım var?
Güncellemeler
+1 yıl
GUNCELL LUTFEN
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Senden hoşlanıyor ve istiyor ne analizi arıyorsun daha 😂
Ama görüşelim dedi olur dedim
Ertesi gün hiçbir şey yazmadı. Üstelik ınstada girdi. Story attı. Bende storylerine baktim
Görüşelimi görüşürüz şeklinde kullanıyor bazı insanlar. Buluşmak istiyorsan sen yaz. Şu gün dışarı çıkacağım musaitsen sen de gelsene de. Zaten ne yazarsan yaz ilk davetlerde kullanılan cümleler önemli değildir. Hepsi aynı amaca hizmet ettiği için
Mesajla konuşuyoruz biz yani ilk kez olduğu için.
Sanki çocuk istemiyormuş gibi düşüne yazmayinca
Düşünmese neden beğeni atsın sans
Çok sıcak cidden burası dedi hala orada mısın dedim evet yazdı bende hımm tadını çıkar dedim. Us icun geldim pek tat yok otel odasında içiyorum dedi bira sisesi yuzunun yarisinda duvara yaslanmis halde fotosunu yolladi. Sen neden uyumadın yazdı sinav yaklasti ya ondan dedim
Sonra da beni rahatsız etme demenjn kibar yolu mu yoksa yazdım emoji attim
Estağfurullah merak ettim sadece, bir de geç cevap verince yazdi
Bende şarjdaydı dedim. Böyle yazıp ortadan kaybolunca uyuz oluyorum dedi bende bende hiç hoşlanmam kusura bakma yazdım kusura bakma yazdım. Olsun sınavın iyi gecesinde gerisi mühim değil dedi. Cevap vermiyor isem uyumusumdur yazdım. Benimde uyku geldi gözler kaçıyor bn kaçayım dedi. Oyu geceler yazdım
Oyu geceler tatlı rüyalar , yarın görüşelim dedi.
Olur görüşürüz dedim. Tamam anlaştık yazdı ama hiç bir şey yazmadı. Üstelik girip story attığı halde
Keşke imojili cümleyi atmasaydın 😅
Nedennnnn
Sana tilt olmuş biraz geç yazınca. Bir müddet senin yazman lazım o geçç yazma olayından dolayı. Sonra zaten olay unutulur. Ben sevgilimle ilk buluşmama kar yağdığı için gidememiştim flört aşamasındayken.3 4 gün telafi etmekle uğraştım.
Ama ya istemediği için yazmiyorsa
Yalniz sen niye uyumadın dedikten sonra merak ettim birde geç yazınca demesi de ayrı bisey. Ne yapabilirim o saatte
Sen dediğimi yapsana.1 2 kere yazdığında soğuk atarsa istemiyor demektir zaten. Anlarsın kesin olarak istemediğini. Ya öyleyse ya böyleyseyle iş yapılmaz
Belki en başta beğendi ama sonra benden 2 yaş küçük olduğunu öğrendi ve sohbetim belki onu sarmadı olamaz mi
Sana konuşmaları attım Işte.
Her şey olabilir ablacım olumlu ve olumsuz anlamda. O yüzden kafanda netleştir ki 1 2 kere daha konuşup. Aklında soru işareti kalır yoksa. Guguk kuşu gibi ne zaman yazacak acaba diye beklersin telefon başında 😂
Hahahahaha aynen de öyleyim valla şu an
Bisey değil yazmayacagindan da emin olduğum halde bekliyorum bide
Dediğimi yap pişman olmayacaksın
Utanıyorum. Hep ben yazmış olacam
Görüşlerime de ifade atarsan çok sevinirim xper kazanayım az
İlk sevgilin mi olacak bu
Ikinci tabi istiyorsa
Yanı erkeksin sende bilirsin bi tahminin vardır az çok. Bana yazacak mi sence
Heycanlanmana hiç gerek yok hep sen yazınca elin mi aşınıyor
Ben olsam yazmazdım
Hoşlanmadığın ici N mi
O hiç adım atmiyor ki. Eee haliyle acaba öylesine yazıda ben mi yanlış anladım diye dusunuyirsun
Hayır sonuçta bir olay var orta da ve senden kaynaklanmış o yüzden senin yazmanı beklerim
Yanı sebep geç yazmam mi olay dedigin
Evet o tilt olmuş ya o yüzden
Neyse artık story falan atarsa beğeni atarim
Yazarsa kendi bilir yazmazsa kendi bilir
Kolay gelsin 👍
Istiyirsa arzuluyirsa yazar zaten
Sey sen neden o emojisi mesajı atmasaydın keşke dedin ki
Olumsuz bir cümleya ondan dedim
Varya yazmasını çok istiyorum. Ama yazmayacak büyük ihtimalle.
Basite yok (: