Sevgilimle ilk defa öpüştük. Ama ilk öpüşmesine göre gayet iyiydi. Daha önce öpüşmüş ve çok kıskanıyorum. Ne yapacağım?

Sevgilimle ilk defa öpüştük. Ama ilk öpüşmesine göre gayet iyiydi. Daha önce öpüşmüş ve çok kıskanıyorum. Ne yapacağım
Sevgilimle ilk defa öpüştük. Ama ilk öpüşmesine göre gayet iyiydi. Daha önce öpüşmüş ve çok kıskanıyorum. Ne yapacağım?
Cevapla