Bunların uğruna birbirini öldüren erkekler varken ben niye yalnızım ?

Ya bu kadınlar için erkekler cinayet işlemiş. Müge Anlı izleyenler bilir olayı. Her kör satıcının bir kör alıcısı olur derler. Ama benim neden yok? Gencecik kadınım. Tamam günümüzün güzellik standartlarına uymuyorum ama benimde hatırı sayılır bi güzelliğim var. Atılgan değilim. Naz ve işve yapmayı beceremiyorum, hatta 80 90 yürüyüşünü bile yapmıyorum. Istesem yaparım ama içimden gelmiyor öyle hal ve tavırlar. Acaba bu yüzden mi yalnızım? İlla cilve naz falan mı yapmam lazım yani? Düz bi insan olarak sevemez mi kimse beni?
Bunların uğruna birbirini öldüren erkekler varken ben niye yalnızım ?
Bunların uğruna birbirini öldüren erkekler varken ben niye yalnızım ?
Bunların uğruna birbirini öldüren erkekler varken ben niye yalnızım ?
Cevapla