Ya bu kadınlar için erkekler cinayet işlemiş. Müge Anlı izleyenler bilir olayı. Her kör satıcının bir kör alıcısı olur derler. Ama benim neden yok? Gencecik kadınım. Tamam günümüzün güzellik standartlarına uymuyorum ama benimde hatırı sayılır bi güzelliğim var. Atılgan değilim. Naz ve işve yapmayı beceremiyorum, hatta 80 90 yürüyüşünü bile yapmıyorum. Istesem yaparım ama içimden gelmiyor öyle hal ve tavırlar. Acaba bu yüzden mi yalnızım? İlla cilve naz falan mı yapmam lazım yani? Düz bi insan olarak sevemez mi kimse beni?
Bunların uğruna birbirini öldüren erkekler varken ben niye yalnızım ?
boş ver sen millet kafayı yemiş biri bulunur elbet birinin seni sevdiğini belli etmesi için cinayet mi işlemesi lazım bence adam gibi sevsin gerisi boş bence ama karşılığında sende adam gibi sadık kalmalısın
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
O konuda tamım sıkıntı yok. erkek düşürmesini bilmeyen biriyim aldatma ölsem yapamam
sana bişey diyim mi piyasada el üstünde tutulacak kadar değerlisin bunu bil 2 gün oynaş 3 gün vurkaç yapan kızların raf ömrü kısadır sen ömürlüksün karşına çıkanlar ciddi düşünmeye korkuyordur
olgun insanı nadir bulursun bizim millet yaşlandıkça sapıtıp çıldırıyor zaten aklı başında dam burada ne arasın ya senin benim gibi vurgun yemiş birilerine bişey anlatmaya çalışan insanlar ya da ün ve av peşinde olanlar bu konuda geç kaldım diye aceleye getirme bence acele ile yaptığımız seçimler genelde yanlıştır 7yıllık bir evlilik yaptım 4 ay önce boşandım ve görüyorum ki insan ların birbirini tanıması için yedi yıl bile erken bir zaman dilimi giden 7 yılıma mı üzüleyim onu benden çalana mı sinirleneyim bende bilemedim akışına bıraktım sadece
Maalesef haklısın yaş aldıkca akılları azaliyor büyük bi çoğunluğun. Bu haldede şansım düşüyor. Istedigim kötü biseyde degil halbuki. Haksızlığa uğruyor gibi hissediyorum kendimi ve zaman zaman beziyorum. Gecmiş olsun sana da umarım hakkımızda hayırlısı olur
hayırlısı artık kim ne yapmış ya da ne demiş takmıyorum cidden kafama ne eserse onu yapıyorum 7 yıl aradan sonra okadar hafifledim ki meğer beni dizginler sakinleştirir diye aldığım kararlar sırtımda ağır bir yük olmuş belimi bükmüş ve boynumu yere eğdirmiş bunu anladım
Doğru olan şeyi yapın. Başkalarının saçmalıklarını dinlerseniz geri dönüşü olmayan hatalar yapabilirsiniz.
Birde lütfen şu Müge Anlı denen egoist, cahil, karaktersiz, sahtekar insanı dinleyeceginize açın devletin kanunlarını okuyun, devletin size verdiği haklarınızı öğrenin.
İlla cilve naz yapman lazım, erkeklere ilgi göstermezsen onları beğenmediğini düşünürler. Benimle konuşurken göz teması kurmayan, yüzüme gülmeyen bir kızla hiç flörtleşmem ben, güzel bir kız olsa dahi gerek duymam.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Oyle yapincada bu oynak demezler mi? Hakkımda yanlış düşüncelere kapilir diye oyle sen dedigin gibi davranamiyorum
Tanımadığın erkeklerle fazla samimi olmuyorsan, fiziksel temasa geçmiyorsan oynaklık sayılmaz. Gülümsemek ve göz teması kurmak sadece erkekler için değil, ciddiye aldığın ve ilgi gösterdiğin herkese yaptığın bir şeydir. İlgi duyuyorsan ilgi gösterebilirsin bu gayet doğaldır. Seni tanıyan erkekler gönül eğlendirmek gibi bir amacının olmadığını, ciddi bir ilişki aradığını fark ederler.
Özetlemek gerekirse, çok ilgisiz davranmak erkeği soğutur, eğer sohbeti sadece erkek tarafı devam ettiriyorsa, sen ise sohbet sırasında sadece kısa cevaplar veriyorsan, bu senin mevzubahis erkekle konuşmak istemediğin gibi bir intiba bırakabilir. Erkekler kendisine hiç pas vermeyen bir kızın peşinden koşmazlar.
2. Kısımda söylediğin herşeyi yapıyorum kısa cevaplar hatta bazen cevap vermemek. Niye böyle yapıyorum bende bilmiyorum enerjisini değer bulmuyorum herhalde. Flört falan hiç çekemem bana saçma geliyor öyle şeyler. Ama işte böylede erkekler kaçar benden çok haklısın. Dikkate alacağım çok teşekkür ederim
İllaki seninde vardır ama maksat birisini bulmak değil. Her açıdan sana yakışan birisini bulmak zor. Yoksa sevgili yapmak zor değilki…
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle öyle. Birini bulmak nefes almak kadar kolay. Işte oyle gunluk ilişkilere gelemiyorum. Ciddi birisi olsun istiyorum ama cogusu kafayı sıyırmış maddi çöküşten midir nedir herkes gezelim tozalim ama evlenmeyelim kafasında