Genelleme yapmak istemiyorum ama neden çoğu erkek böyle?

Amacım yargılamak değil sadece anlamak istiyorum. Bu zamana kadar bir çok evlilik görüşmesi yaptım (meramımı anlatabilmek için yazıyorum insanların beğendiği biriyim ve memurum, pozitif iyi huylu biri olduğumu söylerler) görüştüğüm erkekler hep beni reddetti ve 2. 3. görüşmeden sonra hep. ilk görüşmeden sonra olsa beni beğenmedi diyeceğim ama hep 2. görüşmeyi istediler. Hatta ben istemedim biri yalvardı resmen. Çoğunun kabul etmeme nedeni sudan sebepler yok çarşaf giyeceksin, makyaj yapmayacaksın, yaşadığın şehre gelmem, sizin aile çok altın ister ben zengin değilim, dört dörtlük ev hanımlığı isterim yemek temizlik konusunda gibi….. sonra sen bana hitap ediyorsun hem görünüş hem de diğer özellikler olarak ama bundan bundan dolayı bu iş olmadı falan diyorlar. Tabii ki hayırlısı olsun ama ben erkek olsam karşımdaki insanı beğenmişsem fiziksel ve diğer özellikler olarak sudan sebepler sunmam ki. Anlamak istiyorum neden böyle?

Genelleme yapmak istemiyorum ama neden çoğu erkek böyle?
Cevapla