• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler neden ısrarla çalışan kadın ister?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor

Erkekler neden ısrarla çalışan kadın ister?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Erkekler neden ısrarla çalışan kadın ister?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • TevfkAydn
    TevfkAydn Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bunun sebebi son zamanlarda artan enflasyona bağlı olarak geçinmenin çok güçleşmiş olması. Şahsen bende çalışan biri ile evlenmek isterim. Beraber çalışır, ev işlerini de beraber yaparız. Hayat müşterek, her şey ortak yürütülür. Bu devirde geçim zor.

    Fakat şöyle bir durum da var, eşime bu konuda baskı uygulamazdım. Yani bir süre ben artık çalışmak istemiyorum derse itiraz etmezdim. Tabii bunun getireceği ekonomik sonucu kabul etmesi gerekiyor.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 1Herif
    1Herif Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı.

    Destek olsun diye olabilir. kendi ayakları üzerinde duran kadın daha bir çekici neden dersen her yerde sözü geçer yeri gelir seninle kıyasıya tartışır senin açıgını kapatır örnek vereyim
    Yakın bir tanıdıgım var kadın çalışıyor fabrikası başka şehre gitti diye oraya taşındılar adam işten çıktı kadın adama orada iş buldu yetmedi eşim orada dahat degil diyerek adamı ordn çıkardı daha rahat bir işe soktu yetmedi araba yenilecek şimdi böyle eşi olan adama hayat cennet

    0
    0 Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben ısrarla çalışan kadın istemedim hiçbir zaman. Ancak hayatın zorlu şartları veya evliliği sadece ihtiyaç giderme gibi gören kişiler bu düşünceye daha yatkın gibi.

    Başka bir nokta ise çok zor zamanlarda yaşıyoruz. Dolayısıyla çalışan kadın istemelerinin sebebi buda olabilir. Ben Rızkı Allah verir diye düşünenlerdenim ve eşim çalışmak istemiyor ise elimden geleni yaparım.

    1
    0 Yorumla
  • huzurİslamdadır
    huzurİslamdadır Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kim diyor bunu ya; ben çalışmasını istemem

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

14

Cevap

46

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Boş duran sevmedikleri için olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Kimse kusura bakmasın ama eğer bir kadın sağlık engeli ve sorunu yoksa; kendi ayakları üstünde durmak, kendi ekonomik özgürlüğünü kazanmak ve yarın eşi tarafından aldatıldığında, kandırıldığında, sömürüldüğünde ya da şiddete maruz kalıp boşandığında ortada kalmamak adına çalışmalı.

    İlaveten, günümüz Türkiye'sinde yığınla şeye her gün zam geldiği için bir insan yüksek kazanmadığı sürece o ev tek bir maaşla dönmez.

    0
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Öyle bir ısrarımız yok, ben çalışırım o yesin. 😅 Yalnız genel olarak son yıllarda o yönde talep daha fazla. Sebebi de malum fiyatlar ve geçim sıkıntısı.

    1
    0 Yorumla
  • Yorumcunuz34
    Yorumcunuz34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    İster çalışsın ister çalışmasın yine bir genelleme vakası

    1
    0 Yorumla
  • walkerrr34
    walkerrr34 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 60%
    +1 yıl

    Hayat şartları artık daha zor iki maaş ile anca geçiniyor insanlar. Ayrıca gelecekte iki emeklilikle imkanlarının daha iyi olmasını arzu ediyorlar haklı olarak

    0
    0 Yorumla
  • SaykodelikEP
    SaykodelikEP Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 81%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bu bir ısrar değildir aslında ama şu şartlar ile tek gelir bir aileyi geçindirmeye yeterli olmayabilir. İmkanlar el veriyorsa kendi gelecekleri adına güzel bir seçenektir.

    0
    0 Yorumla
  • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
    -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Geçim eskisi kadar kolay değil her şey ateş pahası bir evi geçindirmek 20.000₺ başlar o yüzden olabilir mi?

    0
    0 Yorumla
  • SoliFa
    SoliFa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ekonomik şartlar herkesin babası mütheait değil tüm gün evde çamış gibi oturacağına çalışıp katkı sağlasın

    0
    0 Yorumla
  • perimmasali
    perimmasali Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 932 cevap paylaştı.

    İstemiyor valla sevgiliyiz ben ne zaman desem AgZima vuruyor

    1
    0 Yorumla
  • karetrandreas
    karetrandreas Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Karım yatsın eve falan baksn ben çalışırım çalişma hayatı tam bi ospu cocu gibidir onunda dahil olmasını istemem

    2
    0 Yorumla
  • flyn20
    flyn20 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bence çalışsın özgürce istediği her şeyi alsın arabasını da alsın ben çalışırken şuraya buraya götür derdi de olmaz kendi gitsin gelsin istediği kıyafeti alsın erkek eline bakmasın sadece hayat müşterek

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herşeyi kendi yapacaksa buna evlilik denmez ama

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Eşit değilmiyiz koyun mu alıyoruz evde bakıcaz ekonomik özgürlük aileye mutluluk getirir eşine ailesine destek olsa kötü olmaz şartlar zor bu ülkede artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana göre kişi eğer ekonomik özgürlüğünü sağladıysa bir kocaya ihtiyacı yoktur. Evliliğin belli kuralları vardır. Kadının görevi ve erkeğin görevi. Bu şekilde iki kişinin de aynı şeyleri yapması kadın erkeği ayırt edilemez duruma getiriyor. Bu bir evlilik mi yoksa iş anlaşması mı. Yüzlerce yıldır kadınlar çalışmadı evliliklerinde ve eskiden gerçek aşk sevgi vardı insanların arasında. Baktığın zaman şu zamanki evlenip çalışan kadınların koyundan farkı yok. Hem kocalarının hem patronlarının koyunu olmuşlardır.

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Yıl olmuş 2022 eskiyi Unut gerçekle yüzleş. Hayat şartları buna itiyor maalesef bizde isteriz çalışmasın. yıllarca üniversite okuyup bir meslek Sahibi olan kızlar var çalışmayıda seviyor kariyer de yapmak istiyor sen şimdi ona kalkıp diyemezsin sen çalışma evde otur ben sana bakarım işi mesleği güzelse çalışsın aileye katkısı olsun herkes kendine göre haklı o yüzden evlenmekten korkar oldu erkekler. benim ekonomik özgürlüğüm var o zaman evlenmeme gerek yok senin düşüncene kalırsak 🤒😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten kadınların biyolojik, fiziki olarak evlenme ihtiyacı yok. Ancak erkeklerin daima kadınla olma, birlikte yaşama, karşı cinse ihtiyacı var? Sen her ne kadar bu işlerde ayağım yok desende günün birinde evlenme ihtiyacın olacak. Kadınlarda bu yok. İsterse hayatı boyunca hiç evlenmez ekonomik özgürlüğü olursa. 2022 ile 2012 arasında çokta tarihi fark yok. Biz şuna erkeklerin elini taşın altına koymamasi diyelim. Sırtını kadına yaslayıp ev geçindirmek.

      Bende üniversite okudum ve tanıdığım kızlar var üniversite bitiren evlenince çalışmıyorlar ve sandığının aksine köle gibi çalışma derdi yok. Evlenmiş sonuçta niye çalışsın ki? Ne evliliği yürütebilir ne de eşine sorumluluklarını yerine getirebilir. Ben kadınların çalışmasını sağlıklı bulmuyorum.

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Hayal dünyasında yaşamaya devam et Ağustos böceği gibi bazı Türk kızları hep hazıra konayım evleneyim koca baksın her şeyi o yapsın bende bir çocuk yapar ona bakarım ne güzel dünya kadının da evlenmeye ihtiyacı vardır yoksa sen şu an cevap veremezdin arzuları istekleri nefsi vardır. aile kurmak için biraz sizde elinizi koyun taşın altına 200 bin lik ev 1.5 milyon olmuş fark yok diyorsun ekonomik olarak 😁sen şimdi bulunmaz hint kumaşımısın erkek olarak ben kadınamı muhtaçım. unutma kimse kimseye muhtaç değildir benim tanıdığım insanlar var hiç evlenmeden yaşayan erkek mutlu he daldan dala atlar o ayrı mevzu 😬

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Sen dominant bir karaktersin senle kimse de evlenmez evlenirse boku yedi 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dominant olsaydım evlendikten sonrada çalışmayı kabul eder. Evlendiğim adamın üstünde hâkimiyet kurardım. Hep benim dediğim olacak gibisinden konuşurdum ki, çalışan birisiysem bunu yaparım. Kim çalışıpta dominant birisi olmaz. Benim evlenmeye ihtiyacım yok. Benden iyi mi bileceksin benim içimi. Karşındaki insanı tanımadan kendi kafanda yargılara varma. Ben onca sene kişisel gelişim kitabı okudum, kendimi, karakterimi bulmak için çok uğraştım. Saydıklarından hiçbirisi değilim. Ben bir erkeğin bir kadını çalıştırmasını gurursuzluk, güçsüzlük olarak görüyorum. Ne adamlar var senin gibi kendisini yormamak için kadını çalıştırmak değil, eşine kıyamayıp elini taşın altına koyan evi için çabalayan erkekler var.

      Kusura bakma, evlenmek için kadından bir şey bekleyen erkekler benim gözümde güçsüzdür, ama asgari ücretle çalışmasına rağmen kadını çalıştırmayı düşünmemesi bile onu orta ücretin üstünde çalışan erkeklerden daha güçlü kılar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıca bir erkeğin bir kadına ihtiyacı vardır. İster evlensin ister evlenmesin. Daima ihtiyaç duyar. Diyelim ki dünyadaki hiçbir kadın nikahsız birlikteliği kabul etmedi sence evlenmeyen erkek kalır mı? Bir tane bile kalmaz kısa sürede tüm dünyada herkes evli olur. Erkeklerin kadına ihtiyacı vardır)) sadece şu an ki gayrimeşru ilişkiye güveniyorsunuz olmasa bu kadar rahat olamazsın sen.

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Kişisel gelişim kitapları okuduktan sonra kendini bulabildin mi peki. diyorum ya herkes kendine göre haklı herkesin bakış açısı farklı yazdıklarımdan hiç doğru olan bir şey alabildin mi onu merak ettim yoksa sende benci misin hep dediklerinin ve düşündüklerinin doğru olduğuna mı inanırsın?

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Aslında anlatamadığım olay şu kadınında bir erkekle evlenmeye ihtiyacı var erkeğinde o zaman niye yaratıldık. Erkeğe verilen nefis kadına verilmedi mi hadi kendi kendine yap bakalım çocuk nasıl yapıcan nasıl soyunu devam ettiricen. Hiç mi arzuların isteklerin yok. Tek pencereden bakma olaylara biz demiyoruz kadın çalışsın kocası yesin öyle de bir dünya yok eşitiz diye her yerde söyleniyorsunuz o halde erkek nasıl güçlüyse kadında güçlü olmalı akıllı olmalı hazırı herkes yer başarılı çalışan kadınlara ben hasta oluyorum seviyorum da isteğimde o yönde😑😑

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dalga geçmende ki amaç nedir? Bulmuşum ki özgürce eleştiri yapabiliyorum, ve belli ki sen hiç okumamışsin. Üniversite okudun mu bilmiyorum ama ilk okuldan itibaren başlarsın kişisel gelişim okumaya. Çalışan kadınlara tabii ki hasta olup seversin nasıl olsa eline para sayıyor. Parasını tamamen kendisi için harcasa sevmezsin eminim. Sadece bankamatik olarak görüyorsunuz. ayrıca kadın zevksiz çocuk sahibi olabilir bebek bankasından. Sen bizim doğamızı kadınlardan iyi bilemezsin. Sanma ki bütün kadınlar evli olsun olmasın erkeklerle olmak ister. Bir kadın nefsine hakim olup ömrü boyunca kimseyle olmaz ama erkek dayanamaz. Eşit değiliz fiziken.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayrıca çalışmayan kadının güçlü akıllı olmadığını kim söyledi? Güç karakterdidir. Akıl insanın kendisindir. koyun gibi sadece çalışan kadınlar var eğitimi olmayan sen parayı seviyorsun bence. Ben çalışmadan önce kendimi daha güçlü hissediyordum ister inan ister inanma. Şimdi psikolojim çökmüş, zihinsel yorgunluk var. Bu çok çalışma, kariyer kadınları güçlü yapmak yerine çökmelerine neden oluyor. Ve senin gibilerde güçlü oluyorlar bağımsız oluyorlar ayağına kadının parasını kullanıyor. Biz güçlü olacağımıza siz güçlü olunsa ekonomik kriz yaşanmasın evlilikte

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Sorumda dalga geçmemiştim neyse sorun yok bende 2 tane üniversite bitirdim bu arada ve 30 yaşındayım şükür ekonomik olarakda iyi durumdayım kadından gelecek paraya da ihtiyacım yok çalışsın eşim kendine harcasın kendine araba alsın elime para saymasına da gerek yok ben iki kişininde güçlerinin eşit olmasından tarafım daha huzurlu ve mutlu oluruz bence. fiziken aynen eşit olamayız fazlalık var bizde bebek bankasına giden sperm nerden geliyor dereden mi seninle fikirleri paylaşmak hoşuma gitti dalga geçmiyorum üzülme insan kendini bulmak yönünde arayıştaysa zaten tüm yaşamın smacını gayesini herkesten iyi bilir görüşürüz 👋 işi gücü bıraktım sana yazıyorum burdan 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdi sen diyorsun ki parasını kendine harcasın benden para almasın, anladım şimdi seni. Ben kendimden ve tanıdığım insanlardan yola çıkarak çalışan bir kadının evlenmesine gerek olmadığını düşünüyorum. Çünkü bazı şeylere sizin kadar düşkün değiliz, bizim için olsa da olur olmasa da. Tek başıma çalışmak beni bekarken yoruyorken evlilikten sonra çalışmak bitirir. Tanıdığım kadındardan görüyorum evlendikten sonra çalışmanın bekarlığa benzemidiğini söylüyorlar. Haklılar da eve gelip, temizlik, yemekle uğraşmak birde çocuk, eş kadına çok şey düşüyor. Ben bekar olduğum için temizlik, yemek yapmıyorum annemde üstüme gitmez. Ama evlilikten sonra eşim gel ev işlerini bölelim diyecek. Peki ben bekarken işten sonra eve gelip dinlemiyorum yemek, temizlikle uğraşmıyorum neden evlenipte kendime daha fazla sorumluluk alayım? Mantıklı gelmiyor bana, bekarken en azından dinlenmeye vakit var, bir erkeğin bana eş olmaktan başka hiçbir faydası olmayacak.

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Aynen benden almasın kendine çalışsın , he yarın öbür gün büyük istekleri olur ben her türlü destek çıkarım o ayrı , bağzı insanların yaşam enerjisi çok yüksek 2 kişi çalışıyor sonra büyük planlar hayaller kuruyorlar ve özgürce yaşıyorlar çocuk dahi olsa ben eşimle neden yurtdışına veya başka ülkelere de tatile gidemiyim. veya ikimizinde arabası olsun evimiz yazlığımız olsun hayata bir daha mı gelicez bende bekarım ailemin evinde kral gibiyim anne bakıyor sağolsun üstelik tek yatmaya da alışığım bilmiyorum aynı kafayı yakalamak zor arayıştayım çıkarsa kaçırmam 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşüncelerine ve tercihine saygı duyuyorum, umarım çalışmayı gönülden isteyen, her işe yetebilecek bir partner bulursun. Açıkçası ben kendi açımdan eğer evlendikten sonra çalışmaya devam edersem öyle tatil yapma imkanım yok. Kendime birşeyler edinirim belki arabam evim olur ama ben maddiyatçı değilim. Benim için olmasa da olur. Hiçbir zaman böyle düşünmedim. Okulu meslek sahibi olmak için değil bilgi, kendimi geliştirmek için bitirdim. Aklımda çalışmak yoktu. Benim herhangi bir mesleğe ilgim olmadığından rastgele bölüm seçmiştim. Ve işimden memnun da değilim çalışmak istediğim meslekte yok. Ben daha çok kendimi geliştirmek için çabalarım.

      Sen diğerleri gibi maaşları birleştirelim düşüncesi içinde olmadığından çalışan kız bulursun. Zor olmaz. Bütün yorucu faktörlere rağmen çalışan kızlar var. Aslında böyle olan epey kız var ama para kazanmak için mi üniversite okudu yoksa kendini geliştirmek içinde birşeyler yaptı mı bunu zaman gosterir. İkinci seçeneği yaptıklarını pek sanmıyorum ama sanıyorum ki senin istediğinden zaten ilk seçenek. Heryerde bulabilirsin bu kızlardan sana başarılar dilerdim ama bu arayışta hiçte zorlanmasın))

      Yorumla
    • flyn20
      flyn20
      +1 yıl

      Psikolog olacak kızsın kendini geliştirmene saygı duyuyorum karşındaki insan sana bir şeyler katmalı donanımlı insanlara ihtiyaç var gerçekten, yalnız sinir bozucu şey nedir bilirmisin ben duygusu sadece ben bu tarz kızlar var bir psikolog İle ilk tanışmamız beni teste tabi tuttu hayatına alacağı kişiyi teste sokarak alıyormuş eee uyumlumuyuz değilmiyiz diye bana soru cevap kağıtı yolladı kafaya bak teste göre uyumsuz muşuz, kızım sen kafayı yemişsin kusura bakma ne kadar ayıp insanların hissiyatlarını bilmeden kağıt üzerinde çizmeyle karar veremezsin gelde evlen şimdi. bu şahıs çalışsa ne olacak o kadar kitap okumuş ki beyni yanmış nasıl ilişki kurayım böyle insanla sadece ben dersen hayatı da yaşayamazsın bazı hazları duyguları öldürmeyin kendi içinizde sonra 35 yaşına gelince evlenmeye ihtiyacım yok 🤦‍♂️yok tabi doğurganlığın bile bitti bitecek çöp olmuşsun kim ne yapsın seni Allah hayırlı birini çıkarsın ya zor aynı kafayı yaşamak anlayışlı birini bulmak ömür geçmez yoksa

      Yorumla
  • b4usleep
    b4usleep Takip Et
    Xper 6 Yaş: 54 , eic 98%
    +1 yıl

    Bunu bilmiyordum, Ben öyle isterim de ortalama erkeklerimiz tam tersini isterler diye biliyorum.

    0
    0 Yorumla
  • gezer16
    gezer16 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 64%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    maddi olarak rahat etmek için... iki maaş giren evde huzurda olur...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    şu an bekarım zor çalışıyorum evlenince istemem çalışmamı isteyen koca olursa da evlenmem onunla şu an bekar halinle bile zorlaniyroum ben

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynı durumdayım çok zor ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      27 yaşındayım cidden zor evlenmem kendime bakarım daha mantıklı evin işi elin işi çocukların işi kocanın işi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana tamamen katılıyorum ama erkeklerin yorumları içler acısı. Kadınların eline bakıyorlar resmen. Henüz bekarım ve işten eve gelince anneme yardım edecek durumda değilim. İyi ki bekarım diyorum. İnanılmaz bir bitkinlik var. Evli olan is arkadaşlarım okuldan çocuk alma, eve gidince ne yemek yapayım derdindeler. Bu gidişle bense evlenemem sanırım

      Yorumla
  • YoNsEnGa89
    YoNsEnGa89 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl

    Etimizden sütümüzden paramızdan , kısaca herşeyimizden faydalanmak için 😂

    0
    0 Yorumla
  • alidemir1010
    alidemir1010 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    Ben çoksa istemem benimle hayatını paylaşsın yeter benim gelirim fazlasıyla bize yeter kadının çalışmasını ısteyenlerin kazançları az olsa gerek

    1
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.

    Herkes çalışan kadın ya da erkek ister.
    Tembel insanı kimse sevmez

    0
    0 Yorumla
  • Inspector1
    Inspector1 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tam aksine ben kesinlikle çalışmasını istemiyorum prensip meselesi 🤷‍♂️

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bizim ki altında araba geziyor ben çalışıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • technocrates
    technocrates Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl

    Evde oturan kadının derdi zoru kıskançlık oluyor, kafası meşgul olmalı, kendin kendine kurup arıza çıkarmamalı bence.

    0
    2 Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Böyle kadın iş yerinde çalışmaktan bunaliyor. Flört ediyor en sonunda

      Yorumla
    • technocrates
      technocrates
      +1 yıl

      @Edatekn kafa meselesi, iradesi yoksa elimden bir şey gelmez.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlk defa böyle bir şey duydum. genelde çalışmasın evde ömrü geçsin diye beklerler.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Paraya ihtiyacı vardır seni köle gibi çalıştırır

    0
    0 Yorumla
  • Newyorkluçılgınzenci
    Newyorkluçılgınzenci Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Herkes kendi masrafını versin diye, geçinemeyecekleri ićin, para biriktirip araba ve ev alabilmek için, herkes birbirini kullanıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Supheligizem
    Supheligizem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bazı erkekler egoları gereği kadının çalışmasını kabullenemiyorlar ısrarla istediklerini sanmıyorum ama isteyen de vardır elbette

    0
    0 Yorumla
  • istedigiyerdeyım
    istedigiyerdeyım Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 71%
    +1 yıl

    calısmasın benden yana sorun yok :D

    1
    0 Yorumla
  • Yalnizinsanim
    Yalnizinsanim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    ben sohbet edeceğim birini tercih ederim öyle bir derdim yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kadın çalışsın ayrı dert çalışmasın ayrı dert zaten

    0
    0 Yorumla
  • _BombacıMülayim_
    _BombacıMülayim_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalışmayan kandını napalim

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çalışan seni ne yapsın

      Yorumla
    • _BombacıMülayim_
      _BombacıMülayim_
      +1 yıl

      Evlensin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadi ya neden yapsın bunu

      Yorumla
  • cennetkushu
    cennetkushu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Genelde istemezler sana öyle denk gelmiş

    1
    1 Yorumla
    • Murat_Dmr
      Murat_Dmr
      +1 yıl

      Kim istemez hani nerde yahu :) @cennetkushu

      Yorumla
  • sedatkalender49
    sedatkalender49 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Israrla ev hanımı istiyorum

    1
    0 Yorumla
  • YLVKZ
    YLVKZ Takip Et
    Bilge Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    çulsuzdur ondan

    1
    11 Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Çok doğru. Neden evleniyor o zaman

      Yorumla
    • YLVKZ
      YLVKZ
      +1 yıl

      @Edatekn hata onda değilki kabul edende gerçi o da belki fakir seviyordur sevabına evlenmiştir.

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Kabul eden nerden bilsin bazıları kendini durumu çok iyiymiş gibi gösteriyor

      Yorumla
    • YLVKZ
      YLVKZ
      +1 yıl

      @Edatekn sözde bana şu kadarlık altın takman lazım yoksa ailem kabul etmez diyeceksin çulsuzsa mazeret uydurmaya başlayacak sende tekmeyi basacaksın

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Altın bulurlar ya dünya borca girer, kredi çeker yine de yaparlar. Sonra ömür boyu uğraş dur bununla

      Yorumla
    • YLVKZ
      YLVKZ
      +1 yıl

      @Edatekn çulsuz adam şak diye altınları koyamaz önüne zaman ister çulsuz adama şak diye o kadar kredi vermezler

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Adam zengin de olsa hemen istenmez zaten. Ayıp olur. Genelde tilki gibi olurlar. Onları çözmek zor, çoğu kız anlayamıyor işte

      Yorumla
    • YLVKZ
      YLVKZ
      +1 yıl

      @Edatekn ayıp olmaz kız diyeceği basit babama söyledim biraz tutucu birisi şartlarımız şu istiyorlarsa 10 gün içinde gelsinler dedi yanında bir kaç kişi olsun kız babası haklı adam iş bitti gitti

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Diyelim ki bunu başardı anlayamadık yinede çözülmez durum gibi değil sanki altınlar. Belki birikmişi vardır

      Yorumla
    • YLVKZ
      YLVKZ
      +1 yıl

      @Edatekn ne kadarlık altın isteyecende çulsuz birisinde o kadar altın olacak

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Çevremde çok var öyle kendi işi gücü yok ama annesi çocukluğundan beri altın yapıp kenara koyuyor hep

      Yorumla
  • Umutbilgili
    Umutbilgili Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 68%
    +1 yıl

    Eve iki kat gelir girsin diye 😁

    0
    0 Yorumla
  • İsPoyraz
    İsPoyraz Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 77%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 919 cevap paylaştı.

    Evde oturup boşa saran çok var ondan bence

    0
    0 Yorumla
  • ImLORD
    ImLORD Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Öyle bir beklentim yok

    0
    0 Yorumla
  • AleynaDerenoğlu
    AleynaDerenoğlu Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Gelir için malum şartlar zorr

    0
    0 Yorumla
  • obiralfa
    obiralfa Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Nafaka meraklısı kadınlar yüzünden.

    0
    0 Yorumla
  • BRAD-PITT
    BRAD-PITT Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Zengin olsun çalışmayalım full tatil😂

    0
    0 Yorumla
  • Bizamaninmeleki
    Bizamaninmeleki Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Ekonomik kaygılar...

    0
    0 Yorumla
  • redork
    redork Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 91%
    +1 yıl

    Çalışan değilde zeki olsun iş güç olur

    0
    0 Yorumla
  • axiakrep
    axiakrep Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 97%
    +1 yıl

    ekonomiden haberin yok mu baba

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Neden sadece ben eve bakayım. Karım da zorluk çeksin ister

    0
    0 Yorumla
  • amatörfilm34
    amatörfilm34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı.

    Mayış yetmiyor ondan olabilir mi

    0
    0 Yorumla
  • picmisinenes
    picmisinenes Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Ülke ekonomisi ne olacak

    0
    0 Yorumla
  • GereksizModlar
    GereksizModlar Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    esitlik istiyorsaniz calisin

    0
    0 Yorumla
  • AgentKid
    AgentKid Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    Hiç kimse başarısız biriyle evlenmek istemez.

    0
    0 Yorumla
  • Mr_KaoS
    Mr_KaoS Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Parasız kadını ne yapalım

    0
    0 Yorumla
  • NarsistikPatinaj
    NarsistikPatinaj Takip Et
    Bilge Yaş: 110 , eic 95%
    +1 yıl

    Ben istemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kesinlikle çalışmayan kadın olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bkz: karısını erkeklerin önüne sunan koca

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      güzel kardeşim erkektir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      G@vat

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ekonomik koşullar sebebiyle ister

    0
    0 Yorumla
  • İɴfᴇʀɴᴏ
    İɴfᴇʀɴᴏ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Hayat şartları malum

    0
    0 Yorumla
  • AyşenurrAy
    AyşenurrAy Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayattt

    0
    0 Yorumla
  • aşık3402
    aşık3402 Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 86%
    +1 yıl

    Yanlışın var

    0
    0 Yorumla
  • hot_chocolate
    hot_chocolate Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.

    Tek maaş yetmez

    0
    0 Yorumla
  • Selamnaber2022
    Selamnaber2022 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    para lazım eve

    0
    32 Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Mecbur değil

      Yorumla
    • Selamnaber2022
      Selamnaber2022
      +1 yıl

      @Edatekn mecbur

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      🤔 neye göre mecbur neye göre değil dine göre mi yoksa maliyete göre mi

      Yorumla
    • Selamnaber2022
      Selamnaber2022
      +1 yıl

      @Nemix on dönüm bostan yan gel yat osman dio bunlar

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      Yok knk onu demiyorum dini görüşe göre çalışmak zorunlu değil /// ekonomik anlamda sorun yaşanırsa çalışır ( lakin şöyle bişey var eğer iş yapıyorsa ev işi ikiye bölünmesi lazım zira bi süreden sonra kadın çöküyor

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      ☺️ kadın çalışmam bu para bizede yeter çocuğumuzada derse mnumumdanharcarız derse kırmam ben şahsen ama kişiye bağlı

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @selamnaber2022 senin evine bakmaya mecbur değil

      Yorumla
    • Selamnaber2022
      Selamnaber2022
      +1 yıl

      @Edatekn benim evim ne? tek ben mi yasıyom evde?

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      😂 evlenin siz ya çok tatlı didişirsiniz

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      ☺️ iş yapmıyorsan eve bakman gerekiyor ama zira ev hanımı oluyorsun eşinle çocuklarınla vakit geçirmen için gezmen tozman için değil

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Senin evin değil mi kardeşim. Kadın isterse çekip gidebilir. Sen bakacaksin

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      Evlilikte sen ben yok biz var ☺️ tabi sen yorulursan eşinden sana yardım edecek olması gerek o ☺️

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Nemix arkadaş kendine eş değil köle arıyor. Evlerden ırak

      Yorumla
    • Selamnaber2022
      Selamnaber2022
      +1 yıl

      @Edatekn çekip gidebilir mi? öyle kolay mı evi terk etmek?

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Nemix bak şimdi çalışan kadınlar işten 5te çıkıyor. Bunun eve gelişi 5 buçugu bulsa. Dinlenmeye vakit ayirsa 7yi bulur. Sonra kişisel bakımı girer araya 2 saat. Yemek yapılsa yense 9 u geçer sonra uyurlar. Birde erkekler ilgi bekliyor. Bu pek mümkün olmuyor çalışan kadında. Haklı da kadın. Çalışan eşten kadınlık beklemeyin

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      ☺️ ama senin dediğine göre yaparsak erkek köle oluyor ben ne dedim sen ev kadını ise kocan sana yarıdm edebilir elbette rahat olabilirisin gezebilirisin ama kocan saatlerce çalışıyor senin ve küçük çocuğun için sende onun için bir tas yemek bir gülümseme çok mu sence ☺️
      Çocuk konusu ise evde sen duracaksın çok fazla zaman harcıyacaksın elbette yotulacaksım kocandan yardım isteyrceksin hrrşeyi yardımlaştak yapacaksınız dedim ben ☺️ eğer biri gezer biri çalışırsa bu kölelik olur

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      Araya spora ve çocuğuna ayırdığı vakti koyamadim bile zaman kalmıyor. Ve bu kadınlardan Adriana Lima olmaları bekleniyor

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      Ben sana çalışan kadın demedim ki çalışan kadında işler şu şekilde yürü yemek mi beraber yezmekmi beraber çocuk mu beraber bakacaksınız kadın yaparsa sadece kadın bis süre sonra çöker yıpranır çalışan kadın ve erkekte işi ikiti tarafta yapmadı lazım ☺️

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      😂 bak çalışan kadın ve adam yazdım üsteki çalışmayan kadın ise bi üsteki

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @selamnaber2022 eğer erkek eve bakamiyorsa terk eder

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      😐 yaw evlimsiniz siz @Selamnaber2022 ve @Edatekn 😂 neden böylr hışımsınız evli değilsiniz biley değil siz aranızda bi karara varsanız dünya tamam sizin kararınızı yapalım demeyecek boşu boşuna gerilmeyin sıkılmayın tatlılar

      Yorumla
    • Selamnaber2022
      Selamnaber2022
      +1 yıl

      @Edatekn ben senle baş edemicem, kafamın etini yedin 2 dakkada.

      Yorumla
    • Selamnaber2022
      Selamnaber2022
      +1 yıl

      @Nemix hasta bu hasta adamı verem eder diliyle

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      😂 ama çok tatlısınız inan bilseniz yanlış anlıyorsunuz birbirinizi 😂

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Nemix erkek nasıl köle oluyor anlamadım. Evlenmeden önce de çalışıyordu evlendikten sonra da çalışıyor fark yok arada. Kadın çalışmıyorsa çocuğa bakacak zaten buna mecbur. Evdeki herşeyden kadın mesuldur bu durumda. Ama eğer çalışıyorsa çocukla evle ugrasmasini beklemeyin. Hatta kadın çalışması durumunda ev işini yarı yarıya paylaşmamalı. Çocukla ve evle ilgilenmek %70 erkekte olmalı. Ben bir erkekten daha çok yoruluyorum eve gelince. Evle çocukla eşimle uğraşmam yani işten döndüğüm zaman

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      ☺️ neden peki erkekte yoruluyor senin gibi

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      Erkekler sadece ses çıkarmaz yorulsa bilr

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Nemix erkek benim gibi yorulmuyor. Ben daha çok yoruluyorum. Erkeklerle kızların vücutları bir mi? Çalışmaktan isyan eden kaç kadın biliyorum

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      Gız sen ne tatlısın tabik bir değil ama bunu iş verenlerden biliyor ve herkesi bu iekild ekullanıyorlar bak düşün erkler daha çok dayanıyorsa daha çok gerimde kullanmazlar mı para için insanlar neler yapıyor guzu erkeklerden daha çok para kazanacaklar ise neden minumumda kullanırlar ☺️ çok tatlısın ama

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      Bak bu konuyu evlendiğinde konuşmelinle tamam mı çünkü eşin belki amele olacak belki masa başı işte tamam mı ☺️

      Yorumla
    • Edatekn
      Edatekn
      +1 yıl

      @Nemix evlenirsem muhtemelen hayatımın hatasını yapmış olurum. Çalışıp tek başıma keyfime bakmak varken evlenip işle, çoluk çocukla, eşle uğraşmak çok zorlar. Yani bunu eşimle konuşma durumu olmaz. Masa başı da olsa, çok iyi gelire de sahip olsa çalıştırır bu erkekler. İş yerinde de öyle erkeklere çok baskı yapılmıyor. Patron onları yormuyor ki. Ama beyefendiler eve gidince yan gelip yatacaklar eşine ben akşama kadar çalıştım bakamam çocuğa diyecek

      Yorumla
    • Nemix
      Nemix
      +1 yıl

      Kendin bilirsin

      Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    ekonomi yüzünden

    0
    0 Yorumla
  • Gkglblblhi
    Gkglblblhi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bu devirde normal gormuonmi piyasayi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tam tersi çalışan istemem

    1
    0 Yorumla
  • olmasın34
    olmasın34 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yani masraf çok

    0
    0 Yorumla
  • anılksll
    anılksll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    benim kazancım yeter

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden ısrarla çalışan kadın ister?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden ille de çalışan kadın istiyor? 12 cevap verildi
Erkekler niye çalışan kadın istiyor ? 40 cevap verildi
Erkekler neden çalışan kadın istiyor? 77 cevap verildi
Erkekler neden çalışan kadın istemiyor? 9 cevap verildi
Şimdiki Erkekler neden çalışan kadın istiyor sizce? 33 cevap verildi
Erkekler neden kadınların işi gücü yerinde erkek istemesine karşılar bu kadar? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨