Düzgün biriyle ilişki yapınca düzelme umutlarım yüzünden mi ilişkim olmuyor?

Tek bi kişi olsun ama sevmem lazım tabii onun da sevmesi lazım. Fakat asla normal insanlarla denk gelmedim. Ailem tarafından sevgi görmedim, annem sinir hastası sürekli beni ya evlatlıktan red ediyor ya intihar edicem diyor. Fark ettim ki cabalasam da artık içime kapanıyorum. Ve sevgi arayisi icine girdim. Cok gözüm aciktir kolay kolay aa seviliyorum hadi olsun değil demek istediğim bunu kötüye kullandırmam. Arkadaşımdan örnek vereyim ciddi bi ilişkisi var. Kizin annesi babasi yaninda degil ama sevgilisi hem dostu hem arkadaşı hem de aşkı ailesi oldu. Cocuk mutlulugu icin her sey yapıyor.. kendimi sevmeyi yetmeyi denedim ama bi süre sonra eziliyor insan tek başına.
Düzgün biriyle ilişki yapınca düzelme umutlarım yüzünden mi ilişkim olmuyor?
Cevapla