Serseri erkek severim diyen kızların dürüstlüğüne hayranım ama bazı pislikler efendi severim diyip serseriler ile sevgili oluyor. Veya serseri sevmediklerini iddaa ediyorlar
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
ayyyy yeter be
sizlerin de nasım kızlar sevdipinizi biliytuz konuşturmayın
Konuş boş yapma
sen bırak bu işleri kızlara gelene kadar
erkeklere bak hepsi ilgi budalası onları köpeğe çeviren kızlara hasta
sonra kızlar kötü erkek seviyor :(((
yok ya
sen önce seni seven düzgün kızı sev de sonra konuş
Düzgün kızları seviyorum zaten
eeee ben de düzgün erkekleri seviyorum?
o zaman kızlar diyenezsin
tüm kızları kapsayanazsın
bazı kızlar diyeceksib
Özür dilerim
sorun yok karakter meselesi işte
bazı kızlar paraya serseri erkeğe meraklı
bazı erkekler de pis kadınlara
Evet
İnkar ediyorum, serseri olan benim bu hikayede
Berkay ne diyorsun yine?
?
Ne berkayi ya
Sen Berkay değil misin?
Bilmiyorum ama sen kimsin
Sencee? 🙈
Ilgın?
Ayla?
Sen kac kisiyle konusuyirsun yuh
@aylası20 sen varsın sadece. Bahsettiğim kişiler eskiden vardı
Eski mi olduk Berkay?
Kardes ssn kimsin t*k*p at bana
@aylası20 Sen kimsin asıl?
Bu cocuk benle de konusuyordu
Ne zamnadir arkama dustu 10 tane hesap acti bana t*k*p at konusalim yok simdi yorumu silir.
@aylası20 Yakışıklı mi?
@424245 neden sordun?
@aylası20 O kadar kişiyle sevgilisi olmuş o yüzden
@424245 bana dedi hic olmadi diye.
@424245 anlatsana bunlar nasil bir oyun oynadi bana?
Swn niye susdun gizli kullanici?
@aylası20 Ya abartılacak bir şey yok. Ben aşağıda biri öyle yazinca ironi yaptım sadece tanımam etmem hxjdjs
@aylası20 ben ne bileyim tanımıyorum
Boş yapmışsınız madem tanımıyorsun niye tanıyorum diyip kızı yanlış yönlendirdiniz
Bitti yeter uzatmayin. Yalancilarla isim yok
Ben yanlış yönlendirmedim hiç 2 yorum yaptım oda yakışıklı mı ki bu kadar sevgilisi olmuş diye sordum o kadar
@424245 sen kimsin ya
Berkay yazık sana hdnsnss
@424245 olmadı allah sahidim
Bugün niye bu saatte burdasın? Normalde uyurdun
Ve senin de bana soyledigin yalanlar oldu
Yemin ettiğim hâlde inanmıyorsan benim daha fazla yapacak birseyim yok sen inanmak istemiyorsun çok hatan var
Gecen gun hastahaneye kaldirildim. Ondan donunce girdim siteye. Bak ben bu entrikalarla ugrasamam. Benim hic bir hatam yok. Artik yoruldum. Yalna gelemem anla artik.
@aylası20 çok geçmiş olsun çok üzüldüm neyin var niye hastaneye götürdüler?
Yeter ya beni sorma. Benle muhatap olma ya. Yalanlarin yetmedi mi? Hala konusmaya calisiyorsun.
@aylası20 ne yalanımı gördün? Ben senin gördüm ama
Merak ediyorum özlüyorum seni
Onu bana hic sevgilim olmadi diyerek yalan soylemeden evvel dusunecektin. Bak sevgilinin olmasi degil yalan soylemen sikinti anla artik. Yoksa banane senin sevgilinden. Olmadi diyerek inkar etme artik itiraf ettin. Burada yaparak da sevgili yapmis oldun.
@aylası20 allahım yarabbim sevgilim yok yemin ediyorum ve hiç olmadı. Ve senin de bana söylediğin yalanlar var
Ne yalani? Ben bir arkadas edinecegim zaman bile sana soyledim.
@aylası20 söylemedin. Serseri erkek sevdiğini kabul ettin ya sonradan
Ben efendi severim efendi 1.98 boy?
Ne diyon kanka
Berkay sensin di mi?
Sen kimsin ki?
😂😂😂😂tahmin et
Ayla mı
Ilgın?
Zehra?
Çüşs kac kisiyle konusuyorsun sen
1 kişi o da Ayla
Diğerleri eskiden normal arkadaşım olan kişilerdi. Ilgın olan sadece benden hoşlanır gibiydi ama mümkünatı yokdu dışarda buluşmamızın
Ayla da burada tek arkadaşım zaten
Engelimi kaldırır mısın biraz hatrım varsa?
Bak ben biliyordum birşeyleri bahane edip beni engelleyeceğini yine çünkü sen kendini belli ettin zaten iyi erkekleri sevmediğini. Beni zaman geçirmek için kullandın
Sen bana baksana beni erkekleri sevmedigimi sen basindan biliyordun.10 tane hesap acan sendin. Vakit gecirmek istesem seni basindan hic engellemezdim. Sitede insan mi yok. Bu kadar caba harcadin diye sana acidim. Sen beni kandirip 2 3 kizlar konustugunu soylemedin. Yalana tahammulum yok.
Bu yalani hangi kiza yapsan engellenmekten daha agir seyler yasatirlar. Artik benden uzak dur. Ayrica rica ediyorum efendiyim iyi kalpliyim diye dolasma. Komik oluyor.
Yalanci biri iyi olamaz
Yalan değil ki buradan sevgili olunmaz zaten
Neden olamazmis. UZAKTAN ILISKI diye birsey var. Insalar farkli sehirlerden sevgili oluyorlar. Demek ki oluyormus. Yalanina bahane bulma.
Buluşulmayan şeye sevgililik denmez ki ve zaten o kıza aşık olmadım ben
Senin nasil bir iliski yasadigin umrumda degil. Sıkınti senin yalan söylemen. Artik yoluna bak kardeş. Iyi kalpli insanlarla muhatap olubiliyorum sadece.
Yalan değil sana söylemiştim burada yeni değilim daha önce arkadaşlarım oldu ama sevgilim olmadı demiştim
Ve sen zaten demistin bana serseriler cesaret edip teklif ediyor falan. Kızlar duygusal onlar kızları kandırıyor ama yapacak bir şey yok demiştin
Sen zaten efendi karakteri iyi düzgün erkek sevmiyorsun
Ayla cidden yanıltmadın beni
Ben başıma geleceği biliyordum sen yine engelleyecektin beni ve öyle yaptın zaten
Senin hiç sevgilin olmadığı için benim de olmamış aynıyız o yüzden anlasabilirdik yüz yuze
1 haftaya kadar hesabimi kapatacagim. Artik düş yakamdan. Guvenim bir kere kirildi mi eskisi gibi olmaz. Artik kokten kurtalacagim.
Bu sefer yüz yüze mı peşinden koşuyum Ayla? Bölümünü sınıfını biliyorum seni bulmam zor olmayacak o yüzden engelimi kaldır lütfen. Ama seni rahatsız etmem kesinlikle. Seni bulursam ben Berkay derim selam veririm bu yani sadece
Sırf benim yüzümden mı kapatcan hesabını?
Sen eşkiya misin? Hem yalan soyluyorsun. Hem de bana yapişıyorsun. Sen iyi misin? Yaptiklarinin farkinda degil misin? Kendine gel.
Niye öyle diyon ya😓😥
Yalan değil dedim yemin ederim
Yalan yere yemin edilmez inanmak istemiyorsun sen
Yeter yazma bana.3 4 gune silicem zaten. Senle muhatap olmak istemiyorum. Yoluna bak kardeş.
Benim gibi birini bir daha zor bulursun ve kızlar hep yanlış adamı bulur iyi adamları hor görürler sonra da adam gibi adam yok derler.
Dogru senin gibi isini alttan gizlice yalanlarla yapan ben iyi insanim diyen zor bulunur. Haklisin. Sen de asil benim kadar durust bir arkadas bulamazsin.
Ben de dürüst birisiydim sen yanlış anladın
Bunu bana diyecek en son kisisin.
Yalan değil lütfen inan artık
Sana bir teklifim var. Şimdi hani ben kendim gibi hic sevgilisi olmamış bir kız bulmak istiyordumya senin hiç olmadığı için benim için değerli bir durum. Böyle bir devirde kendim gibi kız bulmam çok zor o yüzden seni kaçırmak istemiyorum benim yemin ederim sevgilim olmadı
Eğer aynı yerde yaşadığım aynı okulda okuduğum biri sevgilim olacaksa o kişi sen olur musun?
Yani kustahligin bu kadari. Lisedeki ergenler gibi cikalim mi diyecek misin? Ben İnşAllah sevgili istemiyorum. Bunu sana 10000 kere soyledim. Neden anlamak istemiyorsun. Yakami birak.
Yoo ciddi şekilde dedim lisedeki ergenler gibi değil
Boyle teklif mi olur? Ayrica sana dedim. Istemiyorum
Ama senin olmamış benim de olmadı? Senin için de iyi bir şey değil mi?
Bak olmadi deme. Cildiracagim.
Olmus iste senin. Ha sanal ha reel sonucta bir bagin olusmus. Ayrica banane senin olmamasindan.
Bağ falan yok o kız benle oyalanmış öylesine sohbet etmiş sonucda dışarda buluşmadım aynı yerde yaşamadığım için. Banane deme bence. Devir kötü seni kaçırmak istemiyorum
Bir şans istiyorum verir misin?
Hayir. InşAllah sevgili istemiyorum. Ayrica baska kiza damdan duser gibi soyleme rezil olursun.
Tamam artık bıraktım seni naparsan yap kendin kaybettin. Çok arar da bulamazsın benim gibisini by by
Aşırı sıktın bunalltın beni. Bende zaten doğru düzgün iyi biri olmayı artık bırakıyor gibiyim. Kızlar kötülüğü seviyor aşık edip yatağa atıp terk etmek lazım kızları
Ne halta yaradı hani temiz iyi çocuğum? Yakışıklı olsam bile yüzüme bakan kız yok sırf iyiyim diye
Sana 1000 kere dedim. Konuskan olmazsan kimse seni tanimaz ve asik olamaz. Benim yakami birakmana da cok sevindim.
Pislik birisi olcam kızları kendime aşık edip yatağa atcam sonra by by diycem
Konuşkan erkekler karaktersiz oluyor ama
Sen bir seye inanmissin. Ben sana ne kadar da anlatsam, kanit gostersem de inanmicaksin. Caba harcamiyorum artik. Sen de kizlari ne saniyorun. Hic bilmiyorum zaten.
tamam kanıt göster? Kızlar düzgün değil artık
Ama cidden senle sohbet etmeye alismistim. Yaziklar olsun.
Sen yemin eden bir insana inanmıyorsan cidden dinden imandan allahdan soğumuşsun
Vakit geçsin oyalanayım diye sohbet ettin benle zaten. Senin çok var sohbet ettiklerin. Ben biliyorum zaten efendi iyi olduğum için bana bakan olmaz
Ya itiraf etrin. Buradan sevgili yaptim ama bulusmadigim icin saymiyorum onu. Boyle bir inkar olamaz ya. Etmissin zaten. Yemin ederek gunaha giriyorsun. Ben seni arkadas olarak gordugumu soyluyorum. Cok sohbet ettigim kisiler olmasinin neyi garip? Ben sana bir koşul sunmadim ki. Efendiyim diyip duruyorsun ama yalan soyluyorsun. Ayrica sohbet etmek icin diyorsun da sitede insan mi kalmadi senle edeyim. Sen bana 10 hesap acinca acıdım dedim bari konusayim da artik uzak dursun. Biktirdin beni. Ben sana takmadim ki seninle bu nedenle sohbet edeyim.
Sevgili yaptım demedim. Ve sen de senden başka konuştuğum yok diyordun.
Çok sohbet ettiğim kişilerin olmasının garip olan tarafı senin yalancı oluşun bende tek konuştuğun benim sanıyordum
Her kız zaten beni arkadaş olarak görüyor. 1 kişi de sevgili gözüyle bakmıyor çoğu erkekden daha iyi tipim ve karakterim var.
Dürüst bir kız değilmişsin merak etme allah sana da aynı kendin gibi karaktersiz bir erkeği denk getirir. Bana da düzgün karakterli bir kızı denk getirir by by bu sefer kendini ifşa ettin her şey bitti. Bana hiç dememiştin konuştuğum çok arkadaşım var diye
Tek senle konustum zaten. O kisiyle konustugumda zaten sana sordum ozellikle. Sonra engelledim. Ben sana dua edecegim ama umarim kalbine gore birini bulursun. Ben de kotü bir insan degilim. Yarindan sonra yokum. Allah yolunu acik etsin. Hoşcakal. Allah yolunu acik etsin. Umarim bir hoscakali da esirgemezsin.
Merak etme ben karakteri kalbi iyi biri olmaya devam ettiğim sürece hicbir kız bana bakmayacak arkadaş olarak görecek o yüzden bana dua falan etme hoscakal yalancı
Çok kişi ile konuşuyorum dedin yaw göz göre göre yalan konuşma
Cok kisiyle konusuyordum demedim. Dedigimi iyi oku. Konussam bile seni ilgilendirmez dedim. Konussam soylerim sana hesap mi vericem. Merak etme yasin buyudukce ciddi bir ilişki yasarsin. Yasin daha kuçuk cok bir sey bekleme. Hoşcakal.
Sen kaybettin valla ben baya yakışıklıydım ve buna rağmen karakterimi de korudum kötü biri olmadım. Demek ki sana denk değilim bana daha iyisi lazımmış by by
Sen zaten ciddi ilişki aramıyorsun çok belli
Bak boyle davranip kalbimi kiriyorsun. Ben kotü bir insan değilim sadece ınsallah bir ilişki istemiyorum.
Özür dilerim. Kotu biri ben de değilim bana niye şans vermiyon?
Bak senle alakali degil. Ben inşallah bir ilişki istemiyorum. Ben senle en fazla arkadas olacaktim ama bosuna umutlandirnak istemiyorum seni ondan arkadas daolmak mantikli degil.
Yoo sen arkadaş bile olmam diyon
Yalanin gormek tabiki bu istegi hissettirdi ama ondan ote sen çok umutlaniyorsun. Ben diyorum ben Inşallah sevgili istemiyorum sen benle sevgili olur musun diyorsun. Boşuna umutlandirmak istemiyorum beni görsen arkadas olsan bile bu sefer umutlanacaksin.
Bak cevap yazmaya bile tenezzul etmiyorsun sonra da arkadas ol diyorsun. Ustune ustluk ben daha iyilerine layigim diyorsun. Goren de der brad pitt.
Ülke de ki çoğu erkekden daha iyi tipim var. Sürekli burada olamam ki hemen cevap bekliyorsun. Seni görünce aşık mı olacağım yani bunu mu diyon? Ee madem o kadar çok güzelsin niye resmini koymadın?
Ben guvenmedigim kimseye foto atmam. Ayrica sohbeti ortada birakip giden sensin. Sohbet ortada birakilip gidilmez. Onu kastetmedim. Sen daha gormeden bile bağlanan sevgili olur musun diyen birisin. Arkadas olsam tamdan kafayi takarsin.
Okullar açılınca arkadaş olcan mı benle?
Hayir ama ozellikle dediğin yere gelip goz ucuyla sana bakicam.
Yime sohbeti birakip gittin yeter sen de
Dediğim yer neresi? Özür dilerim hemen yazmazsın sandım. Çay ve ötesi mı? Valla geçen sene neredeyse her gün oradaydım ya. Oraya uğrarsan beni yüz yüze büyük ihtimal görürsün. Seneye de büyük ihtimal orada olurum çoğu zaman
Veya fen edebiyat fakültesinin çevrelerinde gez oralarda da görebilirsin beni
Zaten istersen bulursun beni zor değil. Tipden dolayı dikkat çekiyorum. Bende seni bulurum eğer istersem. Sen seneye yeter ki afyonda kal biz zaten bir şekilde buluruz birbirimizi
Neden hep oradasin?
Sadece göz ucuyla bakarim anlamazsin zaten ben oldugumu. Niye hep o cafedesin?
Güzel geliyor ortamı çünkü o yüzden
Bir arkadaşa bakıp çıkcam mı diycen?😂😂😂
Iceride otururum. Bir cay icerim. Sanki senin mi mekanin
Hayır tabiki. Tek başına mı içicen ben varken? Birlikte çay içeriz daha iyi olur
Senle kusira bakma arkadaş olamam. Sen her seyi yanlis anliyorsun. Hayalperestsin.
Yanlış anlamam ya
Gerek yok. Ben bir ara gelirim. Merak ettim.
Sık sık gel
Öyle yapiyim da bul beni di mi
Evet
Berkay surekli cikiyorsun bir sey yazamadim ya icim şisti
Buradan olmuyor işte dm lazım
Ayla niye yazmadın cevap? Hesabı dondurdun mu?
Istemiyorum dedim niye yazayim?
Konuşamıyoruz demiştin ama
10 hesap acan cocuk bir anda vazgecince iyle dedim. Tabi okul acilmaya yaklastikca akil geldk.
Ben hesabını sildin diye düşündüm ilk sonra yazıyım bari dedim çünkü senin yazmanı bekledim cevap alamadığım için
Kesin oyledir
Öyle ayla yemin ederim senin yazmanı bekledim
Okul basliyor diye arkadas bulayim demedin yani neden okulun baslamasina yakin yazdin.
Yakın mı? Valla 26 eylül açılıyor benim ki.
Ben hep yazıyorum sana ama bu sefer senden bekledim 7 8 gün geçti heralde hesabını sildi diye düşündüm sonra
Niye yazmıyorsun? Tabi vardır senin konuştuğun bir sürü kişiler
Ne iftira atiyirsun siteye bile girmiyirum pek. Bu iftira atma huyundan vazgec.
Günler sonra yazıyorsun hep
Iste diyorum ya siteye pek girmiyorum.
Gir bence ayla
Malum okullarda yaklaştı. Sana anlatmam gereken şeyler de var
Yeni iftira ve yalanlar gibi mi?
Hayır hem kendim hakkında hem de okul hakkında
Bir sey sorucagim. Sen kykdan memnun musun?
Fena değil memnunum ne iyi ne kötü
Okullar da yaklaştı be. Sohbet etmiyoruz artık. Bundan sonra edelim okul konusunda yardımcı oluruz birbirimize
Kykya mı başvurdun?
Sen yine hesap mi actin surekli ayni hesap tkp atiyor. Hala vazgecmedin mi.
Bana bir şey soruyorsun sonra cevap verdim mi geri dönüş yapmıyorsun azcık saygılı ol
Geri donus yaptim
Zaten
Ben öyle saymıyorum sen cevap vermedin benim soruma kanka. Neyse önemli değil. Nasılsın napıyorsun? Sağlığın iyi mı? Hastaneye kaldırıldım demistin 1 ay önce
Sen de benim soruma cevap vermedin. Yine 1 hesap mi actin diyorum
Hayır açmadım
Aynı hesap
Bak biri surekli istek atiyor sen disinda kim olabilir?
Yeni hesap değil ya
Sensin di mi benim kimseyle muhatabim yok cunku surekli istek atacak kadar.
Benim
Niye oyle bir isim koydun? Niye inkar ettin az once?
Inkar değil hesap yeni değil dedim. Kızlar istek atacak mı diye merak ettim o yüzden açtım
Bu soruyu da o hesaptan sordum hesabı kapatacagim ayla. Sabırsızbrad hesabımı engellemiştin ordan engeli kaldır öyle devam edelim olur mu?
Ben devam etmek istemiyorum. Umarim gonlune gore birini bulursun.
Bunu sana anlatmaya calistim ama inatla konusmak istiyorsun. Bak ben arkadas aradim sadrce ama sen surekli farkli yerlere cektin. Umutlanmani istemiyorum. Allah niyetine gore bir hayat nasip etsin.
Okulda yalnız takılmak istemiyorum 😓
https://youtu.be/UMJJxXG8wVg
Bu videoyu izler misin? Ben bırakıcam artık iyi çocuk olmayı. Iyi olduğum için sen de yüzüme bakmıyorsun zaten
Sirf yalniz kalmamak icin seni kullaniyim diyorsun yani. Bak anlatamiyorum sanirim iyi kotuyle alakasi yok sen arkadasligi bile farkli yerlere cekiyorsun zaten. Ben inşallah istemiyorum diyorum hala zorluyorsun. Ayrica iyi olmayi birakicagim diyorsun ama bu kisiliktir ve kisiligini degisemezsin haberin olsun.
Değişir zor da olsa. Sen de dahil her kız kötü erkek seviyor
ne düşünuyorsan düşün.
İşte bak böyle yaparak efendi erkekleri soğutuyorsunuz efendi olmakdan. Sonra erkekler niye çapkın niye sapık diye agliyorsunuz bu sizin suçunuz kızlar olarak. Bir erkek boşu boşuna karaktersiz olmaz bunun sebebi kızlardır