Dünya üzerindeki istisnasız bütün genç kızlar neden iyi adamlara düşmanken kötü çocukların hayranı ve yardakçısıdır? Bu adil midir?

Kadınlar neden hep böyle badboyperesttir?
Dünya üzerindeki istisnasız bütün genç kızlar neden iyi adamlara düşmanken kötü çocukların hayranı ve yardakçısıdır? Bu adil midir?
Cevapla