30 yaşındayım, evde kaldığımı düşünüp hiçbir şey hissetmediğim bir erkekle evlenmeli miyim?

tüm arkadaşlarım evli çocuklu ben evde kaldım psikolojisiyle hareket edip hiçbir şey hissetmediğim biriyle evlenmek doğru mu? böyle bir durum yasşıyorum şu anda. Karşımdaki iyi bir insan ama ssevmiyorum. Meslek uyumu da pek yok. Ben lisans mezunuyum o lise mezunu. Ben daha aktifim sosyalim, o daha pasif. Biraz vizyonsuz biri. ama sadık, güvenilir, iyi kalpli. Sizce evlenmeli miyim

30 yaşındayım, evde kaldığımı düşünüp hiçbir şey hissetmediğim bir erkekle evlenmeli miyim?
Cevapla