
Soru bana da çok absürt geliyor ama normal bir arkadaşlık kuramıyorum ben karşı cinsle. Kurduysam ya hislerinin olduğunu söylüyorlar ya da ciddi düşünüyorum falan diyorlar. Arkadaş derken yanlış anlamayın flört gibi değil

Soru bana da çok absürt geliyor ama normal bir arkadaşlık kuramıyorum ben karşı cinsle. Kurduysam ya hislerinin olduğunu söylüyorlar ya da ciddi düşünüyorum falan diyorlar. Arkadaş derken yanlış anlamayın flört gibi değil
Bir sebep olması lazım normal bir arkadaşlık için. Okuldan, iş yerinden, çevreden vs. Durup dururken arkadaş olmak isteyenin niyeyi normal arkadaşlık değildir. Soruyu anlamamış da olabilirim tam.
Hayır durduk yere değil aynı okuldasınız ya da aynı iş yerindesiniz vs
Anladım teşekkürler
Biraz moralim bozulmuştu yobaz gibi gördüğünü söylemişti birisi selam bile vermem diyenler oluyor
Tam hatırlamıyorum kapalılar için demişti
Nasil yani anlamadim? Benim sorum en ustteki yorumunuzla ilgiliydi kusura bakmayin eksik belirttim. Benim sormak istedigim sosyal medyadan hic ortak arkadasiniz yok diyelim o kisi arkadas gozuyle bakar mi? Hani bi cevreden olursa olur demissiniz ya.
@gonulceleeeen bakabilir ama güvenmemek lazım. 😂
Yani aslinda kimseye yuzde yuz guvenmemek lazim 🤣
Bence onun kapali olmakla veya acik olmakla alakasi yok o insanlarin karakteri
Cevap
6Cevap
Ben soruyu anlamadım ya dümdüz sorar mısın kanka 😂
Yani ön yargılı mı çoğu kapalı olanlar için
Anladım teşekkür ederim 😊
Yok hayır. normal arkadaş olmak isteyenler sana denk gelmemiş olabilir..
Kapalı biriyle muhabbetim hiç olmadı sanmıyorum yani
Ben kapandım ama kapanmadan önce bilmiyordum insanların böyle farklı düşüneceğini
Lisede bir hocamız vardı. Kendisi "Bir kızla bir erkek arkadaş olamaz." derdi. Senin sorunu okuyunca o geldi aklıma.
Bunun kapalı ya da açık olmak ile ilgisi yok değil mi?
Hayır alakası yok.
Anladım teşekkür ederim
Rica ederim. Ama şunuda söyleyeyim. Eğer tam anlamıyla kapalıysan ve seninle bir geleceğimiz olacağını düşünmüyorsam işte o zaman seninle hem iyi anlaşırdım hemde çok iyi arkadaş olurduk. Ama sonradan illa ki kayardı gönlüm. Diğer türlü de bu devirde böyle kız kaldı mı deyip gözü karartır ilanı aşk ederdim😀
Teşekkür ederim güzel yorumun için 😊
Rica ederim
Kapalı kızla ciddi düşünmüyorum
Nasıl yani kapalı olduğu için mi
Evet
Anladım
Yoo direk sevgili olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar