Evet oldu sevdiğim biriydi ve o istemedigi için işimden çıkmıştım pişman da oldum değmez. Özel hayat ve iş karıştırılmamali buna karışanda hayatından çıkarılmalı.
Yansıtmam ancak kendi işim yokken izin almak için çok yaptım görücüye gidiyoruz görüşmem lazım diye cumadan pazartesiye kadar izin kopartıp uçakla İstanbul'a arkadaşlarla buluşmaya gittim 😄
İş ile özel hayatı karistirmam ama cock çok özel. hayatimda. sehirdisindan misafirim gelince iş yerine falan tek ayağımın üstünde 10 kavak atarak izin isteme. derdine düşerim :)