O geldi bosanmak istedigini soyledi. Sıkıntılarıni soyledi ve devam edemeyecegini, mutsuz oldugunu falan söyledi. Bende cozulebilecek şeylerse çözelim, destekte alabiliriz istersen dedim.
Yok ayrılmak daha iyi dedi. Ayrilmayi kafasina koyduğunu görünce tamam bitsin dedim bu yaklasik 2 hafta önce oluyor.
Bu sabah işe giderken kahvalti da durduk yere ben bebek istiyorum dedi. Anlamadim dedim. Bebek istiyorum dedi. Ben ne yapabilirim dedim😅(beklemedigim bir cumle kurdugu icin agzimdan boyle bir sey cıktı) eşimde bu cevabima gülemseyerek bunun icin ne yapacagini bilecek yaştasin baba olmak cok isterim. Çıkayım artık gec kalmayayim diyerek gitti.
Akşam gelince konuşacağım ama yani bosanmayalim mi demeye çalıştı. Aile olalim demeye mi çalıştı anlamadim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer