Boşanmak isteyen eşim bebek istiyorum dedi? Ne demek istedi?

O geldi bosanmak istedigini soyledi. Sıkıntılarıni soyledi ve devam edemeyecegini, mutsuz oldugunu falan söyledi. Bende cozulebilecek şeylerse çözelim, destekte alabiliriz istersen dedim.

Yok ayrılmak daha iyi dedi. Ayrilmayi kafasina koyduğunu görünce tamam bitsin dedim bu yaklasik 2 hafta önce oluyor.

Bu sabah işe giderken kahvalti da durduk yere ben bebek istiyorum dedi. Anlamadim dedim. Bebek istiyorum dedi. Ben ne yapabilirim dedim😅(beklemedigim bir cumle kurdugu icin agzimdan boyle bir sey cıktı) eşimde bu cevabima gülemseyerek bunun icin ne yapacagini bilecek yaştasin baba olmak cok isterim. Çıkayım artık gec kalmayayim diyerek gitti.

Akşam gelince konuşacağım ama yani bosanmayalim mi demeye çalıştı. Aile olalim demeye mi çalıştı anlamadim.

Boşanmak isteyen eşim bebek istiyorum dedi? Ne demek istedi?
Cevapla