mesela bir kadın çok seksi, çok zeki, çok dikkat çeken biri hatta erkek arkadaşı da var fakat feminist
ne düşünürsünüz
mesela bir kadın çok seksi, çok zeki, çok dikkat çeken biri hatta erkek arkadaşı da var fakat feminist
ne düşünürsünüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne kadar feminist olırsa olsun o vajina bir penis için yaratılmış ve gerçek bir penisten haz alacaktır. Yani erkekle bütünleşmeden tammolamaz kadın.
fakat feminist derken? ahahahhs kotu bise mi feminist olmak
ekşi sözlükte lezbiyen ve "çirkin kadın" olarak anlatılmış da
odasindan cikmayan asosyal dag ayilarinin bilgisayar basina gecip fikir sahibi olmadiklari konular hakkinda bolca sallamalarini ciddiye alma askim
Hiçbir erkek, feminist olmasına takılmaz realist olalım
Konunun feministlik ile alakası ne onu düşünürdüm
birçok yerde güzel kadın feminist olmaz gibi saçma sapan tespitler var
Ne alaka bee 🤣🤣🤣 saçmalığın daniskası olmuş bu 🤣🤣 feministlik eşitliği savunmaktır kadın hakları ve eşitliği savunur 🙃 ama günümüz Türkiye sinde bu başka yerlere çekildi artık feministlik kadınların üstünlüğünü savunurmuş gibi lans ediliyor
@geceninnofkesi Başka yere çekilmedi bu böyleydi feministlik kadın üstünlüğünü savunuyor zaten kadın erkeği öldürünce kamuoyu oluşturmak, erkekleri gereksiz atık gen olarak görmek, erkeksiz toplum modeli gibi aptalca bir o kadar da şizofrenik istekleri olan bir topluluk
Çok bir bilgin yok anlaşılan günümüzdeki feministliği bende savunmuyorum sadece eşitlik taraftarı bir insanım ama yurt dışında adını duyurmuş birkaç kişinin videosunu izlersen aslında ne kadar doğru ne kadar güzel bir topluluk olduğunu sende görürsün burada kimse çıkıp kadınlar erkeklerden üstündür diye bir şey diyemez zaten aynı şekilde erkeklerde kadınlardan üstün değil kısaca eşitliği savunan insanlar varken kimse şu an feminist olmak istemez merak etme ama dediğim gibi zaten bir zamanlar bu böyleydi yani düşündüğünün tam tersine gelişti olay
@geceninnofkesi çok bilgim var emin ol, yurtdışındakilerden kastın FEMEN mi? Kaldı ki erkeklerin yok edilmesi gerektiğini söyleyen kitaplar var ve feminizm oluşumları tarafından destekleniyor, feminist olmaman gerçekten güzel dediğim şeyler de doğru feminizmi savunmuyorsan bana niye cephe alıyorsun?
Sana saygım sonsuz sanırım yanlış anladın 😅😅 aksine sana cephe almaktansa seninle birlikte eşitliği savunurum ben evet günümüzde oluşan o feminist topluluğu bana göre de çok olağandışı ama takip ettiğim birkaç kişi hatta topluluk eşitliği savunuyor ve onlar da kendilerine feminist diyorlar yani buradaki kasıtım oydu ama düşman olduk boş yere 😅😅
çok bilgin yok dediğin için bi de kötü bir çoğunluk hatta eziciyken nispeten iyi olanı örnek göstermene söyledim, günümüzdekini bırak 30-40 sene önceden başladı, feminizm düzgün bile olsa feminist olmam bir tarafı savunmak için kalıba girmekten yana değilim, aslında onlar kendine feminist dememesi lazım feministliğin ne olduğunu söyledim, saygı duyman güzel bir şey birlikte savunalım tabi ki :)
İyi olan topluluk için bu cümleyi kurdum amacım seni kırmak veya aşağılamak değildi bunu yazarken sinirli de değildim 😅 ama ortak yolu bulup anlaşabildiysek eğer ne güzel 🙃
ben zaten beni kırdın vs demiyorum, bu konularda tavrım sert oluyor anlaştık gibi duruyor :)
Maskülen olsa o kadar çekici gelir ki anlatamam…