Hayatımda hiç kimse olmadı bir kız ile beraber oturmuşluğum bile yok?

21 yaşındayım şimdiye kadar bir kızla baş başa oturup sohbet etmedim Sevgilim, flörtüm olmadı ileride kız arkadaşım olursa baş başa oturunca heyecanlanırım dilim dolanır diye korkuyorum. Bunları söylemeli miyim beni küçümser ezik görür mü
Hayatımda hiç kimse olmadı bir kız ile beraber oturmuşluğum bile yok?
Cevapla