Ne yapmam lazım çok utanıyorum telefonda konuşurken bi de of?

arkadaşlar kötü bi niyetim yok sadece ne yapmam gerektiğini bilmiyorum flortum var ve bana iyi davranıyor mesajlarıma anında cevap veriyor ve ben biraz geç yazıyorum çünkü muhabbet bulamıyorum yani devamlı ne konusxagimi bilmiyorum ne yapmam lazım?
Ne yapmam lazım çok utanıyorum telefonda konuşurken bi de of?
Cevapla