Telefonda Konuşmaya Utanıyorum :D Ne Yapıcam? Detayı okuyun nolurr?

Birini aramam gerekiyor ama ben utanıyorum arayınca ilk ne diyeceğim nasıl konu bulup konuşucam? Zaten telefonda konuşmaya utanıyorum bide bu çıktı başıma ilk arayıp ne dicem ne konuşcam naber dersem iyi senden naber dicek bende iyiyim dicem eee sonra ne dicem? :D yardımmm :D
Telefonda Konuşmaya Utanıyorum :D Ne Yapıcam? Detayı okuyun nolurr?
Cevapla