Eski flörtümün babası vefat etmişti dün ona yazdım ve konuştuk, yazmaya devam etmeli miyim?

Aramızdaki konuşma kötü bitmemişti onunda babası rahatsızdı benimde şu an dedem çok rahatsız o da zamanında dedemi çok sormuştu ve sonuç olarak biz bir şekilde konuşmayı kestik kötü bitmedi ama dün de babası vefat etmiş bugün de cenazesi kaldırılacak dün ona “Başınız sağolsun , Allah rahmet eylesin çok üzgünüm. Neye ihtiyacınız varsa nerede olursam olayım gelirim sadece söylemen yeterli. Mekanı cennet olsun. “ yazdım o da bana “ Allah razı olsun🙏 biliyorum eksik olma çok sağol.” Dedi ve bende görüldü attım. Bugün cenazesi kalkacaktı yazmaya devam etmeli miyim sizce? Ya da neler yazabilirim kendisini iyi hissetmesi için ya da daha fazla yazmamam mı gerekir. ?
Eski flörtümün babası vefat etmişti dün ona yazdım ve konuştuk, yazmaya devam etmeli miyim?
Cevapla